//

Scherm iPhone 5 zit linksonder een klein beetje los

Scherm iPhone 5 zit linksonder een klein beetje los discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen Ik heb net ontdekt dat mn scherm van mn iphone 5 linksonder in het hoekje van de telefoon een heel klein beetje los ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-10-12, 14:30
amiet01 amiet01 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 25
Standaard Scherm iPhone 5 zit linksonder een klein beetje los

Beste mensen

Ik heb net ontdekt dat mn scherm van mn iphone 5 linksonder in het hoekje van de telefoon een heel klein beetje los zit. Als ik hem indruk linksonder voel ik hem een beetje naar binnen gaan. Ik heb mn iphone al sinds 28 september en morgen is het al 29 oktober. Is het nog mogelijk dat ik een nieuwe kan krijgen als ik morgen langs de apple winkel langsga?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-10-12, 15:21
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Je moet in dit geval inderdaad teruggaan naar de winkel. Daar zullen ze de iPhone waarschijnlijk opsturen ter reparatie en wellicht zal je binnen x aantal dagen een refurbished toestel ontvangen.

Tenzij je naar de Apple Store gaat natuurlijk, dan kan de iPhone ook direct vervangen worden.
  #3  
Oud 28-10-12, 15:21
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

hoi Amiet,

Ik heb mijn ''ouwe'' iPhone 5 op 21 september gekocht in Duitsland. Gisteren naar de Apple Store hier in Amsterdam geweest, ik was niet geheel tevreden over de batterij-duur de laatste 1,5 week (ging ineens steeds sneller leeg). Heb thuis eerst 1 en ander uitgeprobeerd met instellingen, maar bleef zo.

Enfin, ik dus gisteren uitgelegd bij de Apple Store....Binnen 5 minuten liep de medewerker weg om vervolgens terug te komen met een nieuwe iPhone 5.

Dus ja, je kan gewoon langsgaan en proberen. Zeer grote kans dat je een nieuwe krijgt als je duidelijk uitlegt hoe en/of wat
  #4  
Oud 28-10-12, 20:33
Diiamond Diiamond is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: België
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Je moet in dit geval inderdaad teruggaan naar de winkel. Daar zullen ze de iPhone waarschijnlijk opsturen ter reparatie en wellicht zal je binnen x aantal dagen een refurbished toestel ontvangen.

Tenzij je naar de Apple Store gaat natuurlijk, dan kan de iPhone ook direct vervangen worden.
Hey ik heb ook dit probleem maar dan in de linkerbovenhoek, ik heb mijn iPhone5 in een mobistar winkel gekocht, maar kan ik dan ook nog naar de apple store gaan of moet ik per se naar de winkel waar ik heb gekocht heb?
  #5  
Oud 28-10-12, 21:08
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Je kan naar een Apple Store gaan, maar dan moet je wel de verplaatsing naar Amsterdam/Londen/Parijs/.. maken.
  #6  
Oud 28-10-12, 21:14
Diiamond Diiamond is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: België
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Je kan naar een Apple Store gaan, maar dan moet je wel de verplaatsing naar Amsterdam/Londen/Parijs/.. maken.
Dat maakt toch niet uit naar welke apple store je gaat? (in België zijn er ook apple stores)
  #7  
Oud 28-10-12, 21:17
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diiamond Bekijk bericht
Dat maakt toch niet uit naar welke apple store je gaat? (in België zijn er ook apple stores)
In België zijn er geen Apple Stores; hooguit Apple Premium Resellers.

Maar die gaan je (normaal) niet helpen...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #8  
Oud 28-10-12, 21:17
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Nee, in België zijn er enkel Apple Premium Resellers. Dat zijn zelfstandige winkels die Apple producten mogen leveren. Apple Stores zijn winkels van Apple zelf.
  #9  
Oud 28-10-12, 21:21
Diiamond Diiamond is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: België
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Nee, in België zijn er enkel Apple Premium Resellers. Dat zijn zelfstandige winkels die Apple producten mogen leveren. Apple Stores zijn winkels van Apple zelf.
Ow, oké bedankt, en denk je dat deze (indien nodig) ook een nieuw toestel zullen voorzien?
  #10  
Oud 28-10-12, 21:25
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Ja, wellicht krijg je een nieuw (refurbished) toestel. Maar dat is dan pas na een paar dagen/weken want het toestel zal eerst voor reparatie opgestuurd moeten worden.
  #11  
Oud 28-10-12, 21:48
Diiamond Diiamond is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: België
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Ja, wellicht krijg je een nieuw (refurbished) toestel. Maar dat is dan pas na een paar dagen/weken want het toestel zal eerst voor reparatie opgestuurd moeten worden.
Oké, super hard bedankt!
  #12  
Oud 29-10-12, 15:08
amiet01 amiet01 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 25
Standaard

Net terug van de apple store in amsterdam. Meneer ging achter ff testen of hij een klik hoorde en dat was inderdaad het geval. Pakte meteen een nieuwe. Helaas had die twee beschadigingen. Pakte weer een nieuwe en die was wel goed. Het zijn geen refurbished toestellen vertelde hij mij. Alleen moederbord etc wordt uit toestellen gehaald. Behuizing is nieuw en alles wordt getest in het fabriek. Wat een goede service
  #13  
Oud 29-10-12, 23:41
El Morro El Morro is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 29
Standaard

De mijne heeft daar ook last van. Als ik het glas links van de homeknop indruk hoor ik ook geklik. Ik irriteer me er mateloos aan
  #14  
Oud 30-10-12, 12:58
scumbag scumbag is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 10
Standaard

Ik heb dat rechts van de homeknop.......
  #15  
Oud 31-10-12, 15:51
Rubenvw Rubenvw is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 1
Standaard

Hallo,

Gisteren begon het me ook op te vallen: af en toe een klik, als ik helemaal linksonder op m'n iphone 5 drukte. ook als ik lichtjes tikte op die hoek, hoorde ik iets, alsof er vanbinnen iets los zit.., een soort gerammel. Iemand een idee wat dit kan zijn ?

Alvast bedankt,

Grt Ruben
  #16  
Oud 01-11-12, 00:41
amiet01 amiet01 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rubenvw Bekijk bericht
Hallo,

Gisteren begon het me ook op te vallen: af en toe een klik, als ik helemaal linksonder op m'n iphone 5 drukte. ook als ik lichtjes tikte op die hoek, hoorde ik iets, alsof er vanbinnen iets los zit.., een soort gerammel. Iemand een idee wat dit kan zijn ?

Alvast bedankt,

Grt Ruben
Gewoon ermee terug naar de Apple Store gaan en je hebt binnen 10 minuten een nieuwe
  #17  
Oud 01-11-12, 01:00
El Morro El Morro is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 29
Standaard

Moet je van tevoren een afspraak maken met geniusbar, of kun je gewoon langsgaan
  #18  
Oud 01-11-12, 08:15
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Afspraak maken.

Geen idee wat ze doen als het niet druk is, maar als het druk is sturen ze je weer naar huis.
  #19  
Oud 01-11-12, 10:22
amiet01 amiet01 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 25
Standaard

Als je zegt dat je helemaal uit groningen bent gekomen dan plannen ze je in. Wordt je binnen een half uur geholpen. K wist niet dat je een afspraak moest maken. Dus vertelde hij me dat k eerst een afspraak moest maken. Zei toen dat k uit den haag kwam. En toen plande hij me in. Na mij was er een meisje die hetzelfde had. Mja voor de zekerheid gewoon een afspraak maken lijkt mij het verstandigst
  #20  
Oud 01-11-12, 10:24
daantje22's schermafbeelding
daantje22 daantje22 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door amiet01 Bekijk bericht
Net terug van de apple store in amsterdam. Meneer ging achter ff testen of hij een klik hoorde en dat was inderdaad het geval. Pakte meteen een nieuwe. Helaas had die twee beschadigingen. Pakte weer een nieuwe en die was wel goed. Het zijn geen refurbished toestellen vertelde hij mij. Alleen moederbord etc wordt uit toestellen gehaald. Behuizing is nieuw en alles wordt getest in het fabriek. Wat een goede service


Wat is omschrijft is toch de definitie van refurbished?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod Touch 4G scherm zit los Flatiner iPhone algemeen 4 21-09-11 23:04
Scherm iPad 2 zit los. Vortec iPad algemeen 2 17-08-11 20:42
Scherm zit boven los ChristianS iPhone algemeen 5 01-12-10 22:41
scherm zit los risb1 iPhone algemeen 2 06-06-10 20:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:22.