Eén contactpersoon niet bereikbaar via iMessage discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik (iPhone 5s) kan van één contactpersoon (iPod) via iMessage wel berichten ontvangen maar niet beantwoorden en ook geen nieuw bericht sturen. Ik krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Eén contactpersoon niet bereikbaar via iMessage
Hi,
Ik (iPhone 5s) kan van één contactpersoon (iPod) via iMessage wel berichten ontvangen maar niet beantwoorden en ook geen nieuw bericht sturen. Ik krijg dan de melding "Deze persoon is op dit moment niet bereikbaar via iMessage". Ik kan met alle andere contacten die ik geprobeerd heb heen-en-weer berichten. Ik zag ergens anders dat je netwerkinstellingen moest resetten. Dat heb ik geprobeerd maar het levert niks op. Iemand een idee? Alvast bedankt! Groet, Arjan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
heeft hij iMessage bij ingebruikname wel geactiveerd?
Heeft hij geen oudere iPhone? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dank, en opeens lukt het wel. Raar maar waar. Niks aan instellingen veranderd maar opeens kan ik het bericht wel beantwoorden. Nou ja, het werkt.
|
Labels |
contactpersoon, imessage, iphone, ipod |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Niet bereikbaar - iPhone 4S | johan544 | iPhone algemeen | 15 | 07-11-11 19:25 |
Pagina niet bereikbaar | FritsBee | iPad algemeen | 0 | 16-06-11 23:48 |
Een contactpersoon opzoeken om te bellen | sandersjj | iPhone algemeen | 1 | 23-04-09 16:00 |
Kan één contactpersoon niet bellen of smsen. | Raaien | Archief | 5 | 06-11-08 12:45 |
|
|