een onbekend apple ID discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden Heb na mijn iPhone 5 een iPhone 5S recent gekocht. Nu deze iPhone komt van Amerika aangezien de prijs daar veel lager ligt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
een onbekend apple ID
Beste leden
Heb na mijn iPhone 5 een iPhone 5S recent gekocht. Nu deze iPhone komt van Amerika aangezien de prijs daar veel lager ligt tov Europa (dik 200 euro) Nu, de iPhone 5S is bij aankoop daar opgezet en een niet geactiveerde SIM-kaart ingestoken zodat ze bij de douane geen argwaan zouden krijgen. Ik herstel de iPhone zodat hij "als nieuw" kan worden ingesteld. Nu krijg ik een apple ID dat bij gebruikt is bij de aankoop, jt86@yahoo.com, dat steeds vraagt om een wachtwoord. Hoe komt dit want ik heb mijn iPhone hersteld? en wat valt hieraan te doen? Met vriendelijke groet JeffreyH |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Problem solved! Dankje voor de snelle respons!
|
|
|||
|
|||
En wat was nu de oplossing ?
Men wilt buiten de vraag ook graag het antwoord weten op een forum. Edje |
|
||||
|
||||
inderdaat daar hebben we ook wat aan okk voor de andere leden gr anske
|
|
|||
|
|||
Mensen moeten dus een nieuw forum gaan aanmaken omdat ze hetzelfde probleem hebben maar hier het antwoord niet kunnen vinden :')
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Er staat een onbekend profiel op m'n iPhone 5 | 3911vr | iPhone algemeen | 4 | 29-11-13 20:47 |
Apple ID onbekend.? | mrHonda4you | iPhone algemeen | 2 | 15-06-12 18:48 |
|
|