Waarom vindt mijn iphone mijn tomtom go 600 niet? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo. Pas een iphone 4 S gekocht. Wil graag contact maken met mijn ToTom go 600. Apparaat wordt niet gevonden. Mijn iphone vindt geen enkel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waarom vindt mijn iphone mijn tomtom go 600 niet?
Hallo.
Pas een iphone 4 S gekocht. Wil graag contact maken met mijn ToTom go 600. Apparaat wordt niet gevonden. Mijn iphone vindt geen enkel bluetooth apparaat. Wat doe ik fout? Kan iemand mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je hem eerst contact laten maken met je iPhone?
Dus Bluetooth aan op iPhone en ook op de TomTom en dan moet hij bij je iPhone onder Bluetooth verschijnen. Dan op verbinden drukken en dan moet het goedkomen. Of heb je deze stappen al gevolgd? |
|
|||
|
|||
Dank Roos 79.
Heb ik gedaan. Mijn toestel vindt de TomTom niet Maar mijn iphone vindt trouwens geen enkel bluetooth apparaat. Mijn laptop vindt via bluetooth mijn iphone wel maar is niet wederzijds! Groet en nogmaals dank. Bagus |
|
|||
|
|||
Wat vreemd idd zeg kan zo ook even niks bedenken...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waarom zie ik de dingen die mijn zoon op facebook zet niet op mijn iphone facebook? | pantahduc | iPhone algemeen | 9 | 10-03-13 03:07 |
Mac OS X: iTunes vindt mijn muziek niet | jonkermarcel | iTunes | 0 | 29-03-12 11:32 |
Mijn PC vindt mijn Iphone niet!!Een andere pc wel ... | timvanhaute | iPhone algemeen | 5 | 21-11-11 00:56 |
zoek mijn iphone vindt mijn iphone niet! | jerkar | iPhone Apps | 0 | 25-10-11 20:53 |
computer vindt mijn iphone niet | latino | iPhone algemeen | 42 | 22-06-10 17:24 |
|
|