muziek video's full screen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal! Ik heb gisteren mijn eerste muziekvideo gekocht via Itunes. Maar der zijn wat enkele problemen met afspelen van de video zelf... 1. pauze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
muziek video's full screen
Beste allemaal!
Ik heb gisteren mijn eerste muziekvideo gekocht via Itunes. Maar der zijn wat enkele problemen met afspelen van de video zelf... 1. pauze knop werkt, afspeel knop niet meer 2. als je dan de video wil opnieuw opstarten krijg ik groen beeld 3. als ik de app ipod terug sluit en openzet werkt alles wel terug normaal maar nu heb ik nog één vraagje Kan je niet instellen dat de video op je full screen komt? Want dit echt wel ***! Bedoel je koopt een video aan om erna te genieten toch? hoe kan ik genieten als ik naar een clip moeten kijken die alleen boven op mijn scherm komt te staan? Bij mijn pc gaat de clip wel op volledig scherm Bij mijn ipohne is de clip nog kleiner dan mijn ipod, heeft iemand een idee? Groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iphone 90 graden draaien misschien?
|
|
|||
|
|||
Heb ik al geprobeerd maar dan kom ik op albums uit? Moet ik een foto plaatsen?
|
|
|||
|
|||
volgens mij gebruik je de verkeerde app. heb je de video app al geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
Sorry maar tis gewoon een aankoop uit iTunes die ik op mijn apparaat wil afspelen, maar die video iq veel te klein en is geen full screen of is dat normaal?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Full screen airplay-apps, tips?? | Hunty | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 22-09-13 01:10 |
Apps niet full screen mode | Pinnige | iPad algemeen | 2 | 19-12-12 20:31 |
Ipad hdmi adapter full screen? | guido3bier | iPad algemeen | 3 | 20-02-12 14:00 |
full screen SDK | jonathan1993 | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 10-12-08 23:10 |
snelkoppeling icoon in full screen starten?? | borgqueenx | iPhone Apps | 1 | 30-11-08 01:34 |
|
|