Apps niet full screen mode discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben een leek op het gebied van de iPad. Ik heb wel een gecricket iPad met iOS 5 en Cadia. Ik kreeg een melding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps niet full screen mode
Ik ben een leek op het gebied van de iPad. Ik heb wel een gecricket iPad met iOS 5 en Cadia.
Ik kreeg een melding van een error met melding van verlaten safe mode. Ik heb vervolgens op herstart gedrukt. Volgens mij heb ik daardoor het probleem dat al mij schermen <van de Apps) in het klein opstarten waardoor je moet selecteren voor "full screen". Het is een verschrikkelijk irritant probleem. Kan iemand mij zeggen die ik meteen in full screen mode kan komen? Ik hoop dat iemand mij kan helmodelleurs in hele makkelijke stappen uitleggen wat ik moet doen. Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gewoon niet fckn met jailbreaks als je een leek bent maar snap niet echt goed wat je probleem is..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad full screen met Digital AV Adapter? | mefait | iPad Apps | 0 | 15-05-12 18:15 |
Ipad hdmi adapter full screen? | guido3bier | iPad algemeen | 3 | 20-02-12 14:00 |
geen full screen bij beeld van ip camera | Janjaap | iPhone algemeen | 5 | 17-01-12 21:48 |
full screen SDK | jonathan1993 | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 10-12-08 23:10 |
snelkoppeling icoon in full screen starten?? | borgqueenx | iPhone Apps | 1 | 30-11-08 01:34 |
|
|