Opgelicht met 3GS op marktplaats :-( discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het niet even duur inmiddels (laat staan hoeveel tijd je hieraan al kwijt bent!) om die officiële unlock te kopen? Dan ben je van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Is het niet even duur inmiddels (laat staan hoeveel tijd je hieraan al kwijt bent!) om die officiële unlock te kopen? Dan ben je van het hele gezeik af. En blijft je GPS ook lekker werken ipv wanneer het je met jailbreak zou lukken.
Ik begrijp best dat je een risico wilde nemen, maar nu doorgaan zou misschien pas echt koppig zijn.... (no pun) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
heb al een iPhone 4s inmiddels Ballegooier dus toch opgegeven ;-)
Ps O2 unlock kost 89 euro dus dat is nooit een optie ... |
|
||||
|
||||
Oh aha, het is een extra hobby toestel. Ik snap t.
Ik zou het zelf deze ellende allang 9 tientjes waard vinden, maar ja dat ben ik |
|
|||
|
|||
Wanneer je een probleem zelf oplost geeft dat mij meer voldoening dan die 9 tientjes, en dat je geld uitspaart omdat je het zelf hebt gedaan geeft ook nog eens een bepaalde voldoening. ;-)
En je hebt weer extra kennis vergaard over de iphone, jailbreak en Unlock. ;-) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@faire4u, dat kan nog wel een 3gsje . bij het hobbyen met jailbreak bij iphone 4 of hoger leidt tot niets , omdat het simpelweg niet kan. Ach voor een 3GS inderdaad niet waard om die tientjes aan uit te geven . je kan bijna voor die prijs een iphone 4 in nette staat kopen.
|
|||
|
|||
@Suzuki2002, ik heb je een pm gestuurd. 🙏
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Opgelicht: iPad gekocht met nepgeld | kjappert | Koopinformatie Nederland | 40 | 06-03-13 12:52 |
3Gs 32gb aanbieding Marktplaats | topcruise2010 | Koopinformatie en ervaringen | 5 | 25-11-10 22:41 |
Opgelicht! | ihidde | Koopinformatie Nederland | 15 | 24-09-09 17:50 |
|
|