//

Facebook afbeeldingen voor huidige contacten

Facebook afbeeldingen voor huidige contacten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen Gisteren is men nieuwe iPhone aangekomen na een lange tijd afwezig geweest te zijn van iOS ben ik er uiteindelijk terug naar toe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-03-14, 22:52
Razors Razors is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 71
Standaard Facebook afbeeldingen voor huidige contacten

Hallo iedereen

Gisteren is men nieuwe iPhone aangekomen na een lange tijd afwezig geweest te zijn van iOS ben ik er uiteindelijk terug naar toe gegaan.

Tot dusver loopt alles prima alleen ondervind ik een probleempje met de Facebook intergratie.

Wat ik dus wil bereiken is de huidige contacten die momenteel in mijn iPhone staan laten synchroniseren met Facebook zodat ik afbeeldingen en dergelijke informatie automatisch verkrijg.

Wat ik dus deed was achternamen toevoegen aan contacten die er niet volledig instonden. Nadien ging ik naar het Facebook tabje om dan daar op "Werk alle contacten bij".

Nadien gaf hij een melding dat 1 contact was bijgewerkt. Bij die ene persoon is er dus wel een afbeelding tevoorschijn gekomen en bij alle anderen niet.

Onder het Facebook tabje heb ik enkel "Facebook" aanstaan en verder "Agenda" en "Contacten" uitgeschakeld omdat ik niet gans mijn Facebook lijst in mijn contacten wil. (Heb geprobeerd "Contacten" aan te vinken maar dat werkte de huidige contacten ook niet bij).

Iemand enig idee? Zou liefst geen third party apps gebruiken als het kan.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
contacten gekoppeld aan facebook contacten robvanleeuwen1963 iPhone algemeen 9 29-01-13 11:59
Facebook en contacten IOS6 Mug iPhone algemeen 7 25-09-12 21:55
Facebook contacten pmdbs iPhone Apps 2 20-09-12 15:55
Facebook en contacten Rivinn iPhone Apps 3 20-09-12 13:12
Facebook contacten koppelen nina10000 iPhone Apps 4 06-12-11 21:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:04.