Gesprek mislukt en geen gehoor tijdens gesprek discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb nog een oude iphone 3gs nu wil ik deze weer gaan gebruiken maar nu heb ik tijdens het bellen geen gehoor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gesprek mislukt en geen gehoor tijdens gesprek
Hallo allemaal,
Ik heb nog een oude iphone 3gs nu wil ik deze weer gaan gebruiken maar nu heb ik tijdens het bellen geen gehoor en de ander hoort mij ook niet. Tevens na ongeveer 20 seconden wordt het gesprek verbroken. Momenteel zit de iphone op het laatste firm dat mogelijk is 6.1.6. De telefoon is helemaal leeggehaald en opnieuw geinstalleerd. Wat ik al heb gedaan: -opnieuw installeren -3g uitzetten -via de oordopjes geluisterd of daar wel geluid door komt De telefoon heeft een maand stil gelegen daarvoor was het probleem er niet( wel voor nieuw gebruik geupdate en leeg gegooid) Hopelijk kan iemand me hiermee helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand die me met dit probleem kan helpen?
|
|
|||
|
|||
Ik heb 't omgekeerde mensen horen me niet als ze me bellen, en als ik ze bel werkt het soms echt irritant..
|
|
|||
|
|||
Wanneer je een memo record of een video met geluid maakt kan je deze met geluid afspelen ? Als dat wel zo is dan is je speaker.mic niet defect, komt er dan geen geluid dan is je speaker/mic wat onder in de connector zit defect kosten ongeveer € 10,- als je het zekf maakt. Komt er wel geluid bij de gemaakte memo en video dan is waarschijnlijk je radio chip defect en dan zo je een nieuwe moeten plaatsen of een reflow doen, allebei niet rendabel voor een oude 3GS. Dan kan je beter een 2de hands moederbord zoeken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen geluid tijdens gesprek | corne67 | iPhone algemeen | 0 | 01-06-12 17:20 |
gesprek mislukt en geen netwerk | zazaf21 | iPhone algemeen | 41 | 04-05-12 14:53 |
iPhone 4 FW 4.2.1 - Na elk gesprek: melding 'gesprek mislukt' | Typ 81 | iPhone algemeen | 4 | 03-09-11 12:42 |
tijdens gesprek geen display | crico | iPhone algemeen | 5 | 21-08-08 12:05 |
Gesprek mislukt | Cena | iPhone algemeen | 5 | 15-08-08 13:17 |
|
|