//

iPhone 5s scherm

iPhone 5s scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb m'n iPhone 5s sinds een paar dagen en ben er tevreden mee. Er is echter een ding dat mij opvalt en dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-03-14, 15:12
Maik4ever Maik4ever is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 11
Standaard iPhone 5s scherm

Hallo,

Ik heb m'n iPhone 5s sinds een paar dagen en ben er tevreden mee.
Er is echter een ding dat mij opvalt en dat is dat het scherm soms pixelig uitziet. Vooral bij kleuren zoals groen en blauw valt dit met name onder het scrollen op, maar ook gwn bij "stilstand". Ik heb dit vergeleken met mijn oude 4s en zover ik kan zien heeft deze dit niet. Het is dus alsof je de lijnen tussen de pixels kan zien.

Iemand die dit 'probleem' herkent? Het is niet super erg maar ik stoor me er toch een beetje aan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-03-14, 14:01
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

is mij niet opgevallen
  #3  
Oud 10-03-14, 16:08
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Dit topic is gesloten omdat de titel onvoldoende aangeeft waar de discussie over gaat of simpelweg veel te algemeen is. Probeer de volgende keer een duidelijker beschrijvend onderwerp te gebruiken. Zie ook de instructies in de gekleurde vakken bij het aanmaken van een nieuw topic.

//Slotje
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S scherm gebroken (op zoek naar) orginele scherm! Achillias iPhone algemeen 22 06-11-12 09:26
iphone 4 scherm compatible met scherm 4gs? iphonegranada iPhone algemeen 2 20-01-12 20:08
iPhone 4S scherm gebroken (op zoek naar) orginele scherm! Achillias iPad algemeen 5 08-01-12 23:01
iPhone: Iphone 4 blijft in opstart scherm (niet apple scherm) marc1971 Jailbreak 3 07-12-11 15:18
iPhone 3G scherm hetzelfde als 3Gs scherm? FamousD iPhone algemeen 1 20-05-11 18:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:33.