Batterij iOS 7.1 snel leeg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voordat er weer een golf komt aan topics over batterij problemen na een firmware update, dach ik om alvast maar een topic te openen over ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Batterij iOS 7.1 snel leeg
Voordat er weer een golf komt aan topics over batterij problemen na een firmware update, dach ik om alvast maar een topic te openen over dit onderwerp
En nu ben ik ook waarschijnlijk de 1e die er over begint.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Alvast mijn reactie voor iedereen die vóór het weekend gaat klagen: Je hebt deze firmware nog niet lang genoeg getest. Voer een harde reset uit en probeer het nog een weekje uit.
|
|||
|
|||
Het was ook geen klacht van mij. Puur omdat er na elke grote update dit soort topics verschijnen, had ik zoiets van ik maak er alvast een
Heb ooit een opmerking van Timosha er van gelezen, dus kon het niet laten |
|
||||
|
||||
Momenteel nog geen klachten voor iOS 7.1, dat is goed
Komt waarschijnlijk omdat er velen rechtstreeks met Apple contact opnemen, het is gratis en makkelijk te doen via de chatfunctie. Ook na 90 dagen, na een update kan je altijd uitzondering aanvragen. Tijdelijk een opluchting .... |
|
|||
|
|||
ik wil best klagen over me batterij die inderdaad snel leeg is maar dat doet hij nu net zo snel als met de vorige 7.0X update.
dus ik klaag er maar niet over. ik laat denk ik binnenkort maar eens me batterij vervangen en kijken of het dan beter is. edje |
|
|||
|
|||
Oeps! Gisteren 7.1 op m'n 5s geladen en vandaag nauwelijks iets gedaan met de phone. Nu inmiddels op 43% terwijl ik voorheen op ruim 80% zou hebben gezeten. Toch maar even een harde reset uitgevoerd! We'll see!
|
|||
|
|||
Ook ik hen nu voor de eerste keer na een update accuproblemen. Bij bijna geen gebruik zit ik 's avonds op 10% wat voorheen nog zo'n 60% was. Ook de locatievoorzieningen heb ik al aangepast maar dat helpt ook niet. Harde reset dan maar en dan maar verder kijken.
|
|
||||
|
||||
Dat probleem heb ik ook ineens, echter zonder update naar 7.1
Heb 't idee dat een App-update ineens veel stroom vreet. Had dat in het verleden al eens met Tapatalk. App vreet stroom, na weghalen 2 dagen gebruik mogelijk. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Na andere updates had ik nooit last van een batterij drain, nu krijg ik de indruk van wel, of zit ik nu toch meer te spelen met m'n iPhone?? We zullen zien, voor de zekerheid ben ik wel weer alle instellingen na gelopen, je weet nooit na een update. |
|
|||
|
|||
Na de update had ik ook de indruk dat de batterij van mijn iPhone véél sneller leegliep. Ik heb hem daarna volledig leeg laten lopen (tot hij uitviel), daarna een nachtje aan de stroom gehangen en sindsdien merk ik duidelijk dat de batterij een hele pak langer meegaat.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb je advies opgevolgd. Het stroom verbruik zit volgens mij weer op het oude niveau. Bedankt. |
|
|||
|
|||
Ik heb net de stekker in mijn iPhone 5 geduwd en die dan stond ie nog op 21% voor ie leeg zou zijn.
Toch heb ik nogal veel in de App en Music Store gekeken en veel nieuwe muziek beluisterd. Ook nog wat verwijderde muziek uit de Cloud terug gezet + 4 Music Video"s. En ook normaal gebruik met bellen en terug gebeld worden. Ben zeer tevreden en mijn iPhone is ook sneller. Van mij alleen positief nieuws. |
|
|||
|
|||
Je bent me net voor 😃😃 maar bij mij gaat het banksaldo sneller << dan mijn accu percentage 😪
|
|
||||
|
||||
Mijn iPhone 5 loopt met iOS 7.1 duidelijker sneller leeg. Calibratie hielp vooralsnog niet.
Ik heb hem gisterenavond ook maar eens helemaal leeg laten lopen. Benieuwd of het nu beter wordt...
|
||||
|
||||
Mijn Iphone 4s loopt niet alleen sneller leeg, hij is ook warm!!
Ik heb voor de update de iphone een keer geherstart en daarna 7.1 erop gezet. Enige dat ik me herinner is een bericht om Itunes te syncen met een draadje, dat ga ik nu maar even doen. Geen Jailbrake of anderszinds (origineel dus) |
|
||||
|
||||
Na connectie met de Mac is de temperatuur weer normaal...
Batterij leeg laten lopen en de hele nacht aan de lader lijkt alles nu verder normaal. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Die van mij stopt bij 80% en laadt niet verder op. In plaats van een bliksem teken in het batterij icoontje ( wat volgens mij aangeeft dat hij aan het laden is ) zie ik een stekker. Een stekker in het icoontje van de batterij betekent volgens mij toch dat het laden is gestopt omdat de iphone denkt dat die vol is?
|
|
|||
|
|||
Ik heb (volgens mij) ook nooit last gehad van een snel leeglopende accu na een update. Nu leeg het percentage omlaag te tellen als ik alleen al naar mijn scherm keek. Zonder te hardlopen met een app en zonder auto navigatie te gebruiken, binnen 1 werkdag leeg.
Net een harde reset uitgevoerd, ik ben benieuwd. Alvast bedankt voor de tip. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S wordt warm en batterij heel snel leeg na update iOS 7 | SNR | iPhone algemeen | 45 | 11-04-14 21:08 |
iOS 6.1.4 iPhone 5 batterij snel leeg | Urbanfoto | iPhone algemeen | 12 | 23-08-13 19:35 |
iPhone 4S Batterij snel leeg met iOS 6 | iPickup | iPhone algemeen | 9 | 26-12-12 16:23 |
Na installeren IOS 5.0 batterij snel leeg | pilske | iPhone algemeen | 4 | 05-11-11 13:02 |
batterij snel leeg | gertk57 | iPhone algemeen | 6 | 12-09-11 21:51 |
|
|