Oxidatie dockconnector discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, 2 maanden geleden mijn accu laten vervangen( i5 64gb) omdat deze binnen een uurtje of 5 leeg was. Tijdens het openen vertelde de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oxidatie dockconnector
Beste mensen,
2 maanden geleden mijn accu laten vervangen( i5 64gb) omdat deze binnen een uurtje of 5 leeg was. Tijdens het openen vertelde de monteur dat de dockconnector groen was uitgeslagen van de oxidatie. Volgens hem kon dat ook de boosdoener zijn voor het snel leeglopen van de accu. Door de oxidatie zou de dockconnector kleine kortsluitingen maken waardoor deze veel meer stroom verbruikt. We hebben besloten om de accu te vervangen en het dan eens te gaan proberen. De eerste 4 weken waren super. Ik deed weer ruim 2 dagen met een accu lading. Daarna begon de ellende weer en zit ik nu weer op de 5 uur standby tijd. Kan de dockconnector hiermee te maken hebben? Zo ja, als ik deze laat vervangen moet ik dan ook meteen de accu erbij doen? Bedankt alvast. Groet Thijs |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Dockconnector iPhone 3GS | Piet6220 | iPhone accessoires en onderdelen | 12 | 07-05-12 22:33 |
is dit foto van dockconnector? | thijs03 | Muziek, foto & video | 3 | 05-03-12 11:17 |
kraak in muziek via dockconnector ??? | richard600 | Muziek, foto & video | 3 | 26-02-12 00:58 |
Dockconnector verlengkabeltje | cynthib | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 29-07-10 19:19 |
|
|