Iphone 4s nieuwe update 7.1 dramatisch ... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi , sinds gister was er een nieuwe update. Namelijk de Ios 7.1. Voordat ik die update heb gedaan op mijn iphone 4s , werkte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4s nieuwe update 7.1 dramatisch ...
Hoi , sinds gister was er een nieuwe update. Namelijk de Ios 7.1. Voordat ik die update heb gedaan op mijn iphone 4s , werkte hij als een haartje , hapert nooit. Hij werkte heerlijk. Nu ik deze update heb gedaan, hapert hij heel erg. Hij doet gewoon heel traag. Bij de homescreen als ik hem wil unlocken doet het echt traag ! En ook als ik een game speel of een app open ofzo iets.
Is hier een fix voor ? Want ik begin mijn iphone 4s echt te haten .. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Geen enkel probleem hier op een test iPhone 4S. Alles draait vlot en snel. Voer eens een harde reset uit.
|
|
|||
|
|||
En hoe doe ik dat precies ? en wat houd het in ..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Thank you ! woow jullie reageren super snel !
|
|
|||
|
|||
Ik heb gisteren de 4s van mijn vrouw de update naar 7.1 gegeven.
Direct over 7.0.4, dikke drama. Daarna via DFU en herstel, geen centje pijn meer. Toch blijf ik erbij, ios6 is beter voor de 4/4s. |
|
|||
|
|||
Ik heb/had gelijkaardige ervaringen met twee iPhone 4S. Die twee iPhone 4S hadden een serie OTA updates vanaf iOS 6. Na elke OTA update waren er een boel onverklaarbare problemen. Één keer een herstel gedaan en voortaan alleen nog updates via iTunes gedaan. Nooit meer een probleem gehad.
|
|
|||
|
|||
Hoe kan ik mijn Iphone 4s naar ios 6 downgraden ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij mij was het ook traag, niet specifiek na de update. Na een bezoek aan een GSM shop ivm een geluidsprobleem een tip gekregen. Instellingen > Algemeen > Toegankelijkheid > Verminder beweging : AAN. Mijn iPhone 4 is nu iets sneller.
|
|
||||
|
||||
Buddybram, wat doet die instelling normaal, waar dient t voor?
Staat bij mij gewoon aan en ik heb geen problemen met de 4s |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
MCNO, AAN zorgt voor versnelling. UIT zorgt ervoor dat je als je apps verlaat een soort uitzoemt. Als je een app in gaat dan zoem je erin. probeer maar. Ik vond het niet prettig.
|
|
||||
|
||||
wow, dat scheelt zeg!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s na iOS 7 update dramatisch batterijverbuik | paulsmid | iPhone algemeen | 17 | 05-10-13 10:53 |
Batterij iPhone 4S dramatisch slecht, zelfs na locatievoorzieningen uit | gijsbertvs | iPhone algemeen | 198 | 25-12-12 16:52 |
batterijduur na 4.1 update dramatisch | keegan | iPhone algemeen | 18 | 19-11-10 19:28 |
Video: iPhone video posten op YouTube: kwaliteit dramatisch | remco747 | Muziek, foto & video | 12 | 16-08-10 14:48 |
|
|