hotmail agenda werkt syngroniseerd niet meer na update naar 7.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn hotmail agenda syngroniseerd niet meer na de update van mijn iPhone 5s naar IOS 7.1 hebben jullie hier ook last van of ligt dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hotmail agenda werkt syngroniseerd niet meer na update naar 7.1
Mijn hotmail agenda syngroniseerd niet meer na de update van mijn iPhone 5s naar IOS 7.1 hebben jullie hier ook last van of ligt dit aan mij?
Agenda inmiddels verwijderd en er opnieuw opgezet maar dit geeft geen verschil. als ik naar de website van hotmail ga werkt hij wel. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hier geen problemen met Hotmail. Misschien je account even verwijderen en er opnieuw opzetten?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hotmail push werkt niet meer goed na update ios6... | Tsjip | iPhone Apps | 1 | 21-01-13 16:58 |
Hotmail push werkt niet meer goed na update ios6... | Tsjip | iPhone Games | 0 | 20-01-13 21:24 |
CalDav agenda werkt niet meer na IOS5 update. | HarmT73 | iPhone algemeen | 8 | 27-10-11 15:20 |
synchronisatie agenda outlook 2003 werkt niet meer na update 9.1.1 | paulvanschijndel | iTunes | 17 | 07-06-10 20:36 |
na upgrade 1.1.2 naar 1.1.3 werkt sms en agenda niet meer | iBen | Unlock [archief] | 5 | 30-01-08 16:00 |
|
|