Geluid kraakt iPhone 3G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi hoi, ik heb sinds gister een iphone 3g gekregen 2ehands hij doet het goed op het geluid na ?? tijdens het bellen kraakt hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid kraakt iPhone 3G
hoi hoi,
ik heb sinds gister een iphone 3g gekregen 2ehands hij doet het goed op het geluid na ?? tijdens het bellen kraakt hij en hoor het geluid wat veraf ? beltoon en videoclip is het geluid wel goed , dus toch wel vreemd? wie weet de oplossing mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ok ja ik weet dat toch ook dat hij 2 luidsprekers heeft
nee dus , nu wel, sorry hoor. en die kan ik dan laten vervangen ? , wat zijn de kosten ongeveer hiervoor. timosha bedankt voor jouw reactie |
|
|||
|
|||
Pff ik denk dat het vervangen ervan behoorlijk lastig gaat worden, dat ding is al meer dan 5 jaar op de markt.
Off-topic: Waarom ben je eigenlijk voor een 3g gegaan en niet bijv een ook zeer goedkope 4(s)?
|
|||
|
|||
ik heb sinds gister een iphone 3g gekregen 2ehands
Laatst gewijzigd door phone3; 16-03-14 om 14:39. |
|
|||
|
|||
ben er al uit en de prijs valt mee,misschien hebben er andere hier ook iets aan
iphone 3g/3gs speaker oor mvg |
|
|||
|
|||
Haha. Nou daarmee ga jij niks voor elkaar krijgen .
Of dit moet inclusief de montage zijn , knap als men dan het glas er ongeschonden er af krijgt . Als het al 15 euro is dan zal niet het frame compleet worden vervangen maar alleen de oorspeaker Informeer eerst maar ff of er niet meer kosten zijn dan de 15 euro . Duidelijke afspraken van te voren maken om problemen te voorkomen achteraf. Het hoeft niet perse de oorspeaker te zijn het kan ook de antenne zijn als deze niet goed massa maakt met het frame , dan kan je ook de klachten krijgen die jij aangeeft. De speaker gaat dan zoemen |
|
|||
|
|||
Citaat:
in breda incl. montage 15,00 de zelfde dag terug en tilburg 2 dagen want dan gaat hij toch na breda . zal even kijken hoe ik dat ga doen ivm werk . grt |
|
|||
|
|||
Maak goede afspraken om gedonder achteraf te voorkomen
Zoals ik het bekijk op hun website wordt het frame vervangen incl oorpiece. Hierbij moet het glas worden verwijderd., Maak van te voren even een foto van je iphone met daarbij datum tijdstip op papier geschreven . Dan kan je aantonen dat deze ongeschonden bij jounis weggegaan |
|
|||
|
|||
je hebt nogal vertrouwen
maarja maakt ook niets uit zal nog wel laten weten hoe het af gelopen is grt |
|
|||
|
|||
ten eerste ,
suzuki2002 ik moet toch toe geven dat je gelijkt hebt het is ook mislukt vandaar dat ik ff niet meer reageerde . tot heden oorspeakertje vervangen , daarna schlecht beeld en de home knop zat niet meer goed. ben toen weer terug gegaan en het wilde maar niet lukken , er werdt mij vertelde dat dat wel eens kon gebeuren. maar zij wilden hem wel inruilen voor een andere goede iphone3 (zodra deze binne kwam natuurlijk) had al ff niets meer vernomen van hun tot ik een email stuurde. (op een zondag) ik kreeg dezelde dag (ook op zondag) gelijk antwoord terug dat dit opgelost gaat worden. en dat is dan vanaf heden gebeurt. heb zelfs een iphone3 gs ervoor terug . zonder enige bijbetaling met andere woorden uitstekende service waar ze dan vriendelijk de tijd voor je nemen. hierbij : GSM Sjop hartelijk bedankt Laatst gewijzigd door phone3; 03-05-14 om 15:20. |
|
|||
|
|||
Mooi dat het is opgelost.
Maar zeer kwalijk. Dat ze jou eerst jou iphone in slechte staat terug sturen cq geven , in de hoop dat de klant er niets van zegt . |
|
|||
|
|||
dat is ook weer zo,
ik heb hem opgehaalt en pas thuis naar gekeken. en pas paar dagen later weer terug gegaan. als ze hadden gewild hadden ze mij zo af gescheept. en daar is dan ook geen spraken van. al met al vind ik het heel netjes geregelt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
iPhone 5 kraakt in carkit Skoda en VW | Fransko | iPhone accessoires en onderdelen | 16 | 12-01-14 00:42 |
Homebutton iPhone 5 kraakt | Mhuberts | iPhone algemeen | 7 | 02-10-12 15:34 |
Gevallen: gesprek kraakt, en mic stuk. / dictafoon werkt en geluid is goed :o | coendostres | iPhone algemeen | 0 | 13-07-12 19:18 |
Iphone 4 scherm kraakt + geen internet? | ijzbeer | iPhone algemeen | 2 | 02-09-10 23:32 |
|
|