Foto's van oude telefoon niet te verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik had eerst een Samsung Galaxy Y telefoon. Daar stonden wel 2000 foto's op. Meneer van de elektrawinkel heeft al deze foto's op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's van oude telefoon niet te verwijderen
Hallo,
ik had eerst een Samsung Galaxy Y telefoon. Daar stonden wel 2000 foto's op. Meneer van de elektrawinkel heeft al deze foto's op mijn nieuwe iPhone gezet. Maar nu is het probleem dus dat ik al die foto's niet kan verwijderen op de iPhone. (Ik heb een iPhone 4S, by the way). Er zijn 2 mappen aangemaakt: de ene heet Camera en de ander heet .Thumbnails. Wie kan mij helpen? ALVAST HEEL ERG BEDANKT! Gr, ikke |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Oude foto mappen verwijderen Iphone 4S | xmarloesvo | iPhone algemeen | 2 | 18-03-14 16:10 |
oude reservekopie van iPhone verwijderen en nieuwe instellen | colin_kuijntjes | iPhone algemeen | 4 | 05-09-12 22:35 |
telefoon nummers van de oude tel naar de iphone | sjoerd1545 | iTunes | 3 | 26-11-11 01:32 |
Hoe zet ik adressen van oude telefoon in mijn nieuwe G4 zonder iTunes? | Talliebally | iTunes | 2 | 24-11-10 12:50 |
Foto's verwijderen van iPhone werkt niet meer. | Brandius | Muziek, foto & video | 0 | 21-06-10 18:59 |
|
|