Freaking iBook g3 kapot!!!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hier een blauwe iBook clamshell zonder Mac os of osx Ik heb Mac os per ongeluk verwijderd. Als ik m nu aanzet krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Freaking iBook g3 kapot!!!!
Ik heb hier een blauwe iBook clamshell zonder Mac os of osx
Ik heb Mac os per ongeluk verwijderd. Als ik m nu aanzet krijg ik een mapje met een vraagteken erin afgewisseld met een mapje met het Finder logo. Nu wil ik het opnieuw proberen te installeren maar van de originele Mac os 8.6 cd's start ie niet op en als ik een harddisk met een kopie van Mac osx panter installatie cd erin stop geeft ie eerst Apple opstart scherm maar daarna een cirkel met een streep erdoor. Weet iemand wat het is en hoe op te lossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit is een Forum voor iPhone niet voor Mac.
|
|
||||
|
||||
Je zult je vraag moeten stellen op een Mac support forum. Succes.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iBook | lovely24 | iPad algemeen | 7 | 12-10-12 21:22 |
Ibook | daiver | iPad algemeen | 4 | 10-04-11 10:36 |
iBook | pjobse | iPhone algemeen | 0 | 01-07-10 09:19 |
iMario's 2000! - Huge ''Freaking'' Custom iPhone WinterBoard Theme | iMario | Jailbreak apps en thema's | 33 | 08-10-08 00:49 |
Freaking iPhone mods! (by iMario) | iMario | iPhone algemeen | 41 | 16-08-08 15:32 |
|
|