Muziek wil niet op iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb sinds gister een iphone 5s Nu wil ik er muziek op zetten maar als ik op automatisch vullen klik krijg ik dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek wil niet op iphone
Hallo
Ik heb sinds gister een iphone 5s Nu wil ik er muziek op zetten maar als ik op automatisch vullen klik krijg ik dit bericht: 'iTunes kan geen nummers aan de iPhone 'Iphone van Sicco-Jan' toevoegen, omdat geen van de nummers in de iTunes-bibliotheek op deze iPhone kan worden afgespeeld.' Op mijn 4S heb ik dezelfde muziek er wel gewoon opgezet zonder dit bericht. Kan iemand mij hierbij helpen? Alvast bedankt Ik heb een iMac 137595 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Uw mapje aanvinken in itunes? Mss dat helpt? Dan synchen?
|
|
|||
|
|||
Hoe bedoel je?
|
|
|||
|
|||
hoezo reageren wij niet meer?
ik heb opeens hetzelfde probleem. Heb een tijd geleden alle muziek er op kunnen zetten, omdat ik deze opnieuw ingesteld heb. Ik heb geen zin om dat nu weer te doen dus ik vraag nogmaals hoe het kan dat ik deze melding krijg en hoe ik dit kan oplossen. Hopen dat er meer informatie achterweg komt dan 2 maand geleden |
|
|||
|
|||
Citaat:
Plus wat let je om contact op te nemen Apple via telefoon deze mensen hebben mij ook goed geholpen |
|
|||
|
|||
Er zal toch wel iemand zijn met hetzelfde probleem
ik ga ook contact opnemen met apple, maar dacht dit is makkelijker haha |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes wil geen muziek overzetten naar Iphone | harmentiem | iPhone algemeen | 6 | 23-06-13 21:40 |
Itunes wil niet muziek verwijdren van iphone | Beek23 | iTunes | 2 | 30-11-11 15:54 |
Muziek: itunes wil geen muziek op iphone zetten. | timmeh | Muziek, foto & video | 0 | 24-05-08 01:37 |
Muziek verdwenen, wil niet meer syncen | Nairua | iTunes | 27 | 13-05-08 16:00 |
iphone wil niet veder beeld blijft op het oplaad teken staan hij wil niks meer | mike18 | Unlock [archief] | 2 | 18-02-08 09:58 |
|
|