Wi-Fi wachtwoorden delen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Door de jaren heen ben ik tientallen keren ingelogd op diverse Wi-Fi netwerken (cafe's, restaurants, winkels etc). Deze zijn netjes opgeslagen op mn iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi wachtwoorden delen?
Hallo,
Door de jaren heen ben ik tientallen keren ingelogd op diverse Wi-Fi netwerken (cafe's, restaurants, winkels etc). Deze zijn netjes opgeslagen op mn iphone en als ik ergens kom dan verbindt die automatisch. Is het mogelijk om deze 'lijst' te delen? Maw, kan ik mijn 'Wi-Fi-lijst' aan een ander geven en andersom (om zo mn bekende Wi-Fi-netwerk te vergroten). Kan je trouwens überhaupt je eigen bekende Wi-Fi-netwerken ergens zien? of moet je je iphone dan jailbreaken? groeten, hmeijlink |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Toen ik laatst overging van mn 4 naar de 5S moest ik overal weer opnieuw de wachtwoorden invullen.....is dat normaal?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En dat kun je ergens instellen? Kan me niet herinneren dat daar om gevraagd werd toen ik de backup terug ging zetten.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hmm ok dan snap ik het waarom ik het niet gezien heb. Gebruik namelijk nooit i-tunes. Ota kan dat dus niet begrijp ik?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
https://decorrespondent.nl/845/dit-g...23085-23d7ea9a (dat zou goed nieuws zijn)
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar goed, in deze wereld is niets onmogelijk. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Sorry! Laat maar.... voor de geïnteresseerden onder ons --> http://support.apple.com/kb/ht5262 ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 maart 2014 om 13:15 ---------- Zet iCloud Keychain je Wi-Fi wachtwoorden niet terug? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Alle wachtwoorden van Wi-Fi netwerken die je hebt bezocht nadat je iCloud Keychain hebt ingeschakeld op het iDevice. Wachtwoorden van netwerken die hebt bezocht voor dat je die functie hebt ingeschakeld zullen er niet in staan. Bij mij tenminste niet.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wel vreemd dat ze er bij mij wel in staan en bij jou niet. Ik moet wel zeggen dat ik vaker met keychain heb zitten klooien zoals alles op mijn ipad en iphone verwijderen en dan opnieuw syncen met alles wat op mijn Macbook staat. Maar bedankt voor de hulp! Ik was nog niet op de hoogte van "sleutelhangertoegang" op de Mac. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt voor de info. Het is wel goed om te weten dat iCloud Keychain toch alle Wi-Fi paswoorden bijhoudt. |
|
||||
|
||||
Het is door middel van (gratis) jailbreak tweaks inderdaad mogelijk om alle bekende netwerken met een wachtwoord in te zien
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's delen (whatsapp) gelijk vanuit filmrol, delen op facebook | Wiebstar | iPhone Apps | 14 | 29-05-13 19:19 |
ID's en wachtwoorden | MarkM | iPhone algemeen | 2 | 05-01-12 14:36 |
wachtwoorden en logins | lindavanuden | iPhone Apps | 5 | 31-07-10 00:36 |
wachtwoorden ????? | redrum_63 | Archief | 1 | 26-08-08 20:00 |
|
|