Na installatie IOS7: whatsapp en andere problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na installatie heb ik problemen: Whats app herkent vaak de zend knop niet: dan moet ik eerst helemaal whatsapp afsluiten. Ook bij Whatsapp: ongelezen berichten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na installatie IOS7: whatsapp en andere problemen
Na installatie heb ik problemen:
Whats app herkent vaak de zend knop niet: dan moet ik eerst helemaal whatsapp afsluiten. Ook bij Whatsapp: ongelezen berichten teller blijft staan terwijl berichten gelezen zijn. Verder Als ik op scherm sociaal ben gaat het niet meer terug naar hoofdmenu. Heb fabrieksinstellingen weer hersteld en weer van backup alles terug gezet. Ging even goed.. maar nu weer probleem. Wat te doen. Dank! Huib |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Whatsapp geeft compatibiliteits meldingen jailbreak ios7 | DaTiezl | Jailbreak | 6 | 04-02-14 18:39 |
Na installatie IOS7 worden contacten op ipad niet gesynchroniseerd | Pimirene | iCloud | 1 | 22-10-13 21:03 |
ios7... problemen | protaq | iPhone algemeen | 1 | 16-10-13 10:00 |
Versturen van e-mails na installatie ios7 | Marhil | iPad algemeen | 3 | 02-10-13 15:06 |
App's verdwenen na installatie andere iPhone | nielsvdveen | iPhone Apps | 1 | 02-09-11 22:16 |
|
|