Originele iphone 4 scherm/lcd. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een collega heeft gevraagd of ik haar scherm kan vervangen vanwege een barst in het glas van haar iphone 4. Ze wilt het liefst een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Originele iphone 4 scherm/lcd.
Een collega heeft gevraagd of ik haar scherm kan vervangen vanwege een barst in het glas van haar iphone 4. Ze wilt het liefst een originele scherm erin hebben. Op verschillende websites zijn ze al te koop vanaf 3 tientjes, deze zijn neem ik aan geen originele schermen (retina) , de duurdere schermen zijn niet altijd beter. Mijn vraag is, kan je een originele scherm via een website kopen of krijgen alleen de door Apple toegewezen reparatie bedrijfen originele onderdelen en dat de particulier het maar met aftermarket onderdelen genoegen moet nemen ?
ps. heeft iemand misschien nog een moederbord van een 3GS liggen? Mijn nichtje van 9j zou daar heel blij mee zijn, Laatst gewijzigd door faire4u; 19-03-14 om 21:50. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Normaal gezien zijn er ook orginele schermen denk ik. Je moet het is googelen
Een moederbord kan je moeilijk vinden want ieder moederbord is uniek. |
|
|||
|
|||
Ik weet ze wel te vinden origineel (@-@)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lcd scherm ipad2 kapot | m2jeff | iPad algemeen | 3 | 26-12-13 23:45 |
Iphone 4 LCD achterkant sticker en doffe scherm | ebeng | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 08-02-13 09:37 |
Iphone 3gs opstart blijft hangen na vervangen van LCD scherm. | typhoon788 | iPhone algemeen | 3 | 05-09-11 15:29 |
wit scherm LCD 3gs HELP ! | iphonerulez | iPhone algemeen | 0 | 08-05-11 18:57 |
LCD scherm iPhone en iPod Touch uitwisselbaar? | netvista | iPhone algemeen | 2 | 03-03-08 00:42 |
|
|