Verwijderde flappybird terug krijgen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iphone met flappybird, wil deze verkopen maar hem daarvoor naar fabrieks instellingen terug zetten. Kan dit aangezien deze uit de app ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verwijderde flappybird terug krijgen
Hallo,
Ik heb een iphone met flappybird, wil deze verkopen maar hem daarvoor naar fabrieks instellingen terug zetten. Kan dit aangezien deze uit de app store is gehaald? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Sorry dankje
|
|
||||
|
||||
Binnenkort wordt flap weer opnieuw uitgebracht . Volgens de originele maker een verbeterde versie.
|
|
|||
|
|||
Als je het eerder hebt gedownload dan kan je het terug downloaden via App store door op "gedownloade apps" te klikken en flappy bird te zoeken
bij mij was dat zo |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verwijderde filmpje terug halen | mikeyh0 | iPhone algemeen | 1 | 25-07-13 10:04 |
Windows: Door iTunes verwijderde back-up terug krijgen? | I Xyzyx I | iTunes | 2 | 22-07-12 09:34 |
verwijderde sms terug halen | nick1991 | iPhone algemeen | 2 | 07-02-11 19:55 |
iPhone: iPhone 4 verwijderde/automatisch verwijderde History terug vinden? | LabTeov | Jailbreak | 0 | 21-10-10 13:30 |
Verwijderde bestandjes terug vinden? | Phille023 | Archief | 1 | 17-09-08 16:08 |
|
|