//

Pincode scherm niet zichtbaar (ip4 16gb)

Pincode scherm niet zichtbaar (ip4 16gb) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Probleem: Bij herinstallatie iPhone 4 na Wis Iphone met 'zoek mijn iphone app' kom ik niet verder dan het 'Scherm vergrendeld met pin..' 'Voer uw ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-03-14, 15:01
Bernleenstra Bernleenstra is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 1
Standaard Pincode scherm niet zichtbaar (ip4 16gb)

Probleem: Bij herinstallatie iPhone 4 na Wis Iphone met 'zoek mijn iphone app' kom ik niet verder dan het 'Scherm vergrendeld met pin..' 'Voer uw pincode in om de simkaart de ontgrendelen' Echter zijn er geen getallen op het scherm aanwezig dus ik kan geen pincode invoeren.

De enige opties die ik heb op het scherm: 'Vorige' of 'Opnieuw'

De apple-hulp lijn van Hi heeft geen idee en kan me niet verder helpen. Meerdere keren opnieuw opgestart danwel via iTunes geprobeerd de telefoon te her installeren maar ook itunes geeft aan dat ik de pincode op de telefoon moet invoeren.

Achtergrond informatie: Omdat mijn iPhone 5c weg is voor reparatie heb ik mijn oude iPhone 4 16GB (volgens mij meest recente iOS danwel de op één na nieuwste) weer van stal gehaald. Volgens de winkel moest ik op iCloud van BEIDE iphone's de Wis Iphone optie doen en vervolgens de 'zoek mijn iphone' functie deleten van iCloud.

Vraag: Hoe krijg ik het voor elkaar om weer een pincode te kunnen invoeren op mijn iPhone?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-03-14, 16:22
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Verwijder de pincode van je sim kaart met een andere telefoon.

Probeer de iPhone terug opnieuw te herstellen met iTunes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: zwart scherm met bovenbalk blijft zichtbaar als ik scherm uitzet boswachter85 Jailbreak 4 10-06-12 13:48
Werkt niet op mijn iP4, wel op een andere... thewong iPhone algemeen 8 20-08-10 12:39
Scherm gaat niet uit tijdens het bellen (IPHONE 3GS 16GB) dima-sam iPhone algemeen 9 27-01-10 15:11
Het scherm van de pincode veranderen The Raptor Jailbreak apps en thema's 0 02-01-10 20:37
Iphone applicaties niet zichtbaar in scherm en contacten kwijt! door update nick22 iPhone Apps 1 28-06-09 15:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:29.