Het scherm van de pincode veranderen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de Orbz theme op mij iphone. Deze bevalt prima. Echter is het scherm waar ik het mij pincode moet invoeren niet mee veranderd. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Het scherm van de pincode veranderen
Ik heb de Orbz theme op mij iphone. Deze bevalt prima. Echter is het scherm waar ik het mij pincode moet invoeren niet mee veranderd. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen bijvoorbeeld via ssh?
Weet iemand een site waar ik pincode schermen kan bekijken en downloaden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onderste deel van het Scherm doet het niet!! | Jeroen | iPhone algemeen | 18 | 20-09-12 22:27 |
Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen??? | Broodplank | iPhone algemeen | 27 | 18-10-09 22:58 |
Wat vinden jullie van het piezo scherm van de nieuwe Blackberry Storm 2 | seminifeer | iPhone algemeen | 0 | 25-08-09 08:59 |
vlekken op het scherm van de 3GS | blaugrana | iPhone algemeen | 3 | 08-07-09 19:43 |
Helf van het scherm doet het niet meer... | licious | iPhone algemeen | 6 | 20-05-08 19:37 |
|
|