Siri belt nummer zonder touch ID discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De iPhone is beveiligd met touch ID. Toch kan iemand anders bellen met mijn iPhone via Siri door een telefoonnummer in te spreken (in het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Siri belt nummer zonder touch ID
De iPhone is beveiligd met touch ID. Toch kan iemand anders bellen met mijn iPhone via Siri door een telefoonnummer in te spreken (in het Engels)
(Thuisknop ingedrukt houden) Ik dacht dat dit niet mogelijk was in de vorige iOS iPhone 5S iOS 7.1 Is dit normaal ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Sterker nog. Zeg tegen siri: "open facebook" of welke app dan ook, dan doet ze dat. Druk op homebutton en je bent op je homescreen.
Edit: dit werkt niet zonder touch id. Sorry. |
|
|||
|
|||
Als je naar je instellingen gaat -> Touch ID en toegangscode -> Toegang bij vergrendeling -> Scroll dan naar het midden en daar staat Siri uitzetten dan zet je hem dus uit op je lockscreen niet als uw de telefoon heeft ontgrendeld.
MVG Bas |
|
|||
|
|||
Dit mag ergens niet de bedoeling zijn. Siri moet onmiddellijk zeggen dat de iPhone eerst ontgrendeld moet worden zoals Siri dit meestal zegt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
siri belt ondanks gelockte tel | harryabee | iPhone algemeen | 1 | 01-11-11 00:07 |
gezocht: dial app die naar vast nummer belt | lesouvage | iPhone Apps | 1 | 09-10-10 20:52 |
iPhone belt zelf naar recenste nummer | iktjilp | iPhone algemeen | 1 | 21-03-09 20:56 |
Tonen naam persoon die belt ipv nummer | Eagleman | Unlock [archief] | 8 | 03-04-08 11:58 |
|
|