Netwerk verspringt ondanks dat automatisch af staat discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, ik woon in de grensstreek. Ik heb een iPhone 5 via een T-mobile abonnement. Ondanks dat ik bij Aanbieders automatisch netwerk niet heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Netwerk verspringt ondanks dat automatisch af staat
Beste lezers, ik woon in de grensstreek. Ik heb een iPhone 5 via een T-mobile abonnement. Ondanks dat ik bij Aanbieders automatisch netwerk niet heb aangezet, gaat de iPhone toch op zoek naar een buitenlandse aanbieder als ik te ver in het buitenland ben. Hoe kan ik dit voorkomen? Ik heb liever geen signaal dan een verbinding met Proximus. (schermafbeelding bijgevoegd).
Groet, Memzhel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wat is dan het nut van de functie 'automatisch' eigenlijk?
|
|
||||
|
||||
Dat je niet handmatig de provider moet gaan zoeken waarmee je 'home provider' roaming akkoorden heeft afgesloten...
Logisch toch...
|
|||
|
|||
OK daar had ik niet aan gedacht omdat het netwerk in Nederland gewoon altijd op T-Mobile blijft staan. In het buitenland zou ik liever hebben dat er 'geen signaal' wordt aangegeven als ik 'Automatisch' op 'uit' heb staan. Dank voor de reacties trouwens. Ik zal het oplossen door het ding op vliegtuigmodus te zetten. Dan krijg ik ook niet die vervelende SMS'jes over het feit dat ik me in Belgie bevind.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik kan me niet aanmelden bij de app store, ondanks dat ik een apple id heb. | dounia | iPhone Apps | 0 | 16-03-12 10:31 |
Windows: Waarom staat er dat er 6,8GB ruimte is terwijl het 7,1 moet zijn? | iMasteri | iTunes | 3 | 06-04-11 17:57 |
KPN Hi, geen gsm netwerk als 3G aan staat! | AeronNL | KPN | 1 | 17-07-10 14:57 |
HELP! Iphone zegt dat hij vol is maar er staat niks op?! | Royal_e | iPhone algemeen | 0 | 10-04-08 22:10 |
|
|