Slider opnemen gesprek werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Heb sedert een paar maand een iphone 5s. Alles werkt ok, enkel wanneer de telefoon vergrendeld is en er belt mij iemand op, kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Slider opnemen gesprek werkt niet
Hi,
Heb sedert een paar maand een iphone 5s. Alles werkt ok, enkel wanneer de telefoon vergrendeld is en er belt mij iemand op, kan ik de slider niet verschuiven, hoeveel ik ook probeer. Wat kan ik doen om dit te verhelpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Al eens een harde reset uitgevoerd? Druk op blauwe icoontje voor uit te voeren handeling!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Opnemen met slider of button | dat.rooie.ventje | iPhone algemeen | 0 | 21-09-13 12:01 |
Kan gesprek niet altijd opnemen? | nijsmaarten | Jailbreak apps en thema's | 6 | 28-06-12 21:31 |
Kan binnenkomend gesprek niet opnemen | wdebitewari | iPhone algemeen | 7 | 22-06-09 22:00 |
kan inkomend gesprek niet opnemen | lema | iPhone algemeen | 4 | 08-04-09 22:46 |
Geen telefoon opnemen dmv slider | imagine | iPhone algemeen | 9 | 29-01-09 19:41 |
|
|