Ontgrendeling geluid iPhone 5. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet dat bij de iPhone 3, 4 en 4S een geluid te horen is (als je dat hebt ingesteld ) wanneer je op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ontgrendeling geluid iPhone 5.
Ik weet dat bij de iPhone 3, 4 en 4S een geluid te horen is (als je dat hebt ingesteld ) wanneer je op de powerbutton drukt om je gsm te vergrendelen. Dit geluid hoor je ook wanneer je je iPhone ontgrendeld ( bij de 3GS, 4 en 4S in ieder geval wel) . Hoor je dit bij een iPhone 5 ook? Collega hoort bij het afsluiten via de powerbutton wel een deuntje maar bij het ontgrendelen niet, is dit normaal?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het ontgrendelgeluidje is weggehaald in iOS 7. Ik weet niet waarom, maar het is zo.
Het vergrendelgeluid is er nog wel. |
|
|||
|
|||
Dus dit betekent dat je het ook niet hoort bij een 4 of 4S met iOS 7 . Weer wat erbij geleerd.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
SMS signaal bij ontgrendeling | oakenbotch | iPhone algemeen | 5 | 14-08-13 00:28 |
Registratie van ontgrendeling van de telefoon? | Leo H | iPhone algemeen | 3 | 13-07-12 01:12 |
Ontgrendeling werkt soms niet. | sjoef | iPhone algemeen | 3 | 25-02-12 12:50 |
ondanks geluid aan, geen geluid op iPad2 bij games | tsipori | iPad Games | 5 | 25-07-11 23:58 |
|
|