Iphone 4 vertoont strepen na reparatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Na een snowboardincident met mijn iphone deed mijn homebutton het niet meer. Ik zag een video op youtube hoe ik hem moest vervangen, dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 vertoont strepen na reparatie
Hallo,
Na een snowboardincident met mijn iphone deed mijn homebutton het niet meer. Ik zag een video op youtube hoe ik hem moest vervangen, dat heb ik ook gedaan. Waarschijnlijk is er bij het weer in elkaar zetten van mijn Iphone iets mis gegaan want momenteel laat hij op het scherm alleen rode en witte (verticale) strepen zien. Hij reageert echter wel weer op mijn homebutten, maar ik kan er dus niets meer mee. Ik heb de connectors al gecheckt maar daar lijkt niks mis mee te zijn. Ik heb foto's van het beeldscherm maar ik krijg ze niet geüpload op dit forum. weet iemand raad? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je hebt je scherm gesloopt , Nieuwe plaatsen is de oplossing
|
Labels |
rood, strepen, wit |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vergrendelknop iPhone 4s vertoont kuren | annemonique | iPhone algemeen | 5 | 17-05-12 23:32 |
Windows: Itunes vertoont haperende video's. | amsterdam2226 | iTunes | 0 | 10-03-11 11:25 |
Iphone zwarte strepen | maassluis | iPhone algemeen | 14 | 07-01-10 17:34 |
iPhone groene strepen | Blaster | iPhone algemeen | 6 | 16-11-08 16:46 |
iphone vertoont vele kuren | dennis_rnb | iPhone algemeen | 1 | 13-10-08 12:44 |
|
|