Homeknop en Laden werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heej ik heb een iphone 4s en ik heb zelf het scherm proberen te vervangen.. het ging allemaal goed maar nu werkt de homeknop niet. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Homeknop en Laden werkt niet
heej
ik heb een iphone 4s en ik heb zelf het scherm proberen te vervangen.. het ging allemaal goed maar nu werkt de homeknop niet. en hij laad ook niet meer op. erg irritant. weet iemand wat ik hier aan kan doen. asjeblieft! groetjes Daphne |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien heb je de connector van de flex kabel die van de Dock naar het moederbord gaat niet goed erop gezet/gedrukt.
|
|
|||
|
|||
oh okeej dat ga ik dan maar even proberen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5: Homeknop werkt niet meer | Wimus | iPhone algemeen | 9 | 26-12-12 14:12 |
Homeknop ipad1 werkt niet meer | marklambin | iPad algemeen | 3 | 28-05-12 13:34 |
Homeknop werkt niet, gebaren? | julian1994 | iPhone algemeen | 5 | 19-05-11 22:03 |
Homeknop werkt niet goed | Snalceeyes | iPhone algemeen | 2 | 17-11-09 00:19 |
Iphone-2 homeknop werkt niet & laad niet op. | remko | iPhone algemeen | 8 | 19-08-09 09:02 |
|
|