IPhone 4S geeft geen beltoon als er gebeld wordt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) kijk das nou leuk. Heb ik hier ook eens iemand kunnen helpen. Succes verder....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kijk das nou leuk. Heb ik hier ook eens iemand kunnen helpen. Succes verder.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
geen beltoon
ja hoor zeker helemaal goed!!! en wie weet veel meer mensen want het is - na googlen - toch wel een iphone probleem. Had alle tips geprobeerd, maar deze nog niet...
|
|
|||
|
|||
Verleden week tegen de zelfde problematiek aangelopen.
geen volume kunnen veranderen balkje wel zichtbaar maar geen enkele actie met de + of - knop toen een spelletje geinstalleerd en daarna werkte alles weer als vanouds. voor mij werkte het doe er je voordeel mee. gr |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geeln belsignaal als ik gebeld wordt | type 3 | iPhone algemeen | 2 | 03-05-13 17:55 |
iPhone: iPhone start opnieuw op als ik gebeld wordt | JoekieB | Jailbreak | 9 | 19-04-13 11:22 |
iPhone: Iphone 4 respringt elke keer als ik gebeld wordt | rslk | Jailbreak | 5 | 30-11-11 14:43 |
nummer herkenning als je wordt gebeld | broom45 | Archief | 5 | 14-06-08 23:21 |
geen namen zichtbaar als gebeld /gesmst wordt?? | mar | Archief | 1 | 13-03-08 15:02 |
|
|