iPhone 5s alleen nog zwart beeld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 5s met 7.0.3 + jailbreak, geeft plots alleen nog een zwart beeld. Home+power button zorgt ervoor dat ik het Apple logo 4 seconden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5s alleen nog zwart beeld
Mijn iPhone 5s met 7.0.3 + jailbreak, geeft plots alleen nog een zwart beeld. Home+power button zorgt ervoor dat ik het Apple logo 4 seconden zie en daarna weer zwart beeld.
Koppelen aan iTunes geeft aan dat de iPhone in de herstelmodus zit. Herstellen (shift+herstel knop) naar een 7.0.3 ipsw, geeft een error 3194 (host file bekeken, niets te zien van Apple). Ook andere ipsw's geprobeerd (7.0.4). Iemand een idee? Er is verder niets met de iPhone gebeurd. Gisteravond in goede staat aan de oplader gelegd. Vannochtend een zwart beeld (backlight wel aan). Resetten (10sec home+power) gaf even het Apple logo, maar verder niets. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Men kan een iPhone 5s alleen nog maar herstellen naar iOS 7.1. Pogingen om manueel te herstellen naar vorige iOS versies resulteren inderdaad in een iTunes fout 3194.
|
|
|||
|
|||
is er een mogelijkheid om van 7.1 nog terug te gaan naar 7.0.4?
Of zit ik in de tang van Apple en is het alleen nog mogelijk te herstellen naar 7.1.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan de bekende trucjes eens proberen zoals met TinyUmbrella de iPhone uit Recovery Mode halen (als dat werkt op een iPhone 5s met iOS 7.x.x) of proberen om het ding in Safe Mode op te starten. |
|
|||
|
|||
Ik krijg nu bij 7.1 een Error 3004.
update: opgelost Nu error 14 (USB connections?) |
|
||||
|
||||
Ja error 14 wijst op USB problemen. http://support.apple.com/kb/TS3694?viewlocale=nl_NL#14
Heb je de iPhone in DFU mode gezet en vervolgens hersteld?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nu eindelijk iets anders dan zwart beeld of 3 sec Apple logo.
Nu het iTunes <> USB logo in beeld. Probeer het nogmaals, anders ga ik mijn virusscanner (defender Windows 8) uitschakelen incl firewall. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 april 2014 om 12:25 ---------- iPhone op herstel voorbereiden staat nu 15 minuten lang in beeld. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
In DFU (zwart scherm) geeft hij error 2005.
|
|
|||
|
|||
Ben je zeker dat je ook de allerlaatste versie van iTunes gebruikt, zijnde iTunes 11.1.5?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
3194, dfu, help!, herstellen, iphone 5s |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
na update iphone 5 iOS 7.1 beeld op zwart. | danielle1981 | iPhone algemeen | 5 | 25-03-14 19:49 |
Help mijn iPhone zijn beeld blijft zwart! | frenchmontana | iPhone algemeen | 28 | 15-10-13 12:45 |
Iphone zwart beeld een laatstreepjes | babettegrunder | iPhone algemeen | 1 | 16-01-12 01:05 |
Iphone 3gs zwart beeld | damon93 | iPhone algemeen | 1 | 04-05-11 17:14 |
Iphone zwart beeld witte tekst? | necarten | iPhone algemeen | 1 | 21-07-08 12:38 |
|
|