Mijn Wi-Fi werkt niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat ik ook probeer mijn Wi-Fi werkt niet meer. Heeft iemand hier ervaring mee....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn Wi-Fi werkt niet meer
Wat ik ook probeer mijn Wi-Fi werkt niet meer. Heeft iemand hier ervaring mee.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik kan met mijn iPhone geen verbinding maken met Wi-Fi(ziggo). De aan en uit schuifknop op mijn iPhone werkt ook niet.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zoek maar eens op 'greyed out Wi-Fi'.
|
|
||||
|
||||
door hem op te waren moet dit probleem verholpen zijn (dis is geen grap)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help! Mijn touchscreen werkt niet meer | rjmeijer | iPhone algemeen | 3 | 03-04-20 16:41 |
Waarom werkt Ziggo niet meer op mijn iPad 3? | Ducaton | iPad algemeen | 4 | 08-10-13 17:19 |
Mijn iPhone 4S bij KPN werkt niet meer | Narita | iPhone algemeen | 2 | 30-09-13 20:40 |
Mijn iPhone werkt niet meer, HELP AUB!!! | DHCN | Unlock [archief] | 1 | 05-02-08 18:46 |
|
|