Waarom werkt Ziggo niet meer op mijn iPad 3? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) als ik ziggo tv op mijn Ipad start werkt hij even en gaat terug naar het beginscherm,weet iemand waar dit aan kan liggen?op mijn Iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waarom werkt Ziggo niet meer op mijn iPad 3?
als ik ziggo tv op mijn Ipad start werkt hij even en gaat terug naar het beginscherm,weet iemand waar dit aan kan liggen?op mijn Iphone 4s werkt ziggo tv gewoon wel en blijft het doen .
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
App een keer verwijderen en weer opnieuw installeren.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
alles werkt weer,opnieuw geinstalleerd en het was opgelost,thanks.
mag slotje op. |
|
|||
|
|||
ziggo tv app
Ziggo antwoord het volgende:
Deze storing is reeds bij ons bekend en wij doen er dan ook alles aan om zo snel mogelijk met een update te komen welke het bekende probleem verhelpt, echter is deze nog niet volledig gereed. De verwachte oplosdatum van dit probleem is momenteel bepaald op 22 oktober, tot die tijd hebben wij helaas geen oplossing voor u. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help! Mijn touchscreen werkt niet meer | rjmeijer | iPhone algemeen | 3 | 03-04-20 16:41 |
Data van t-mobile werkt niet op mijn gejailbreakte iPhone 4s maar wel op mijn ipad 2 | Gino86 | iPhone algemeen | 5 | 31-07-13 21:46 |
Kan mijn simkaart niet meer ontgrendelen op mijn iPad | Guest-20161104111522 | iPad algemeen | 12 | 29-06-13 18:17 |
iPhone: Waarom werkt mijn facetime maar niet? | menno83 | Jailbreak | 10 | 01-12-10 21:19 |
|
|