Tips om iPad niet te beschadigen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPad 4 en ik heb nu een krasje en een gat in de plastic en ik weet niet hoe dat komt. Heeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tips om iPad niet te beschadigen
Ik heb een iPad 4 en ik heb nu een krasje en een gat in de plastic en ik weet niet hoe dat komt. Heeft er iemand tips zodat ik (maar vast wel meer mensen) mijn iPad niet meer beschadig?
Ik heb hem nu 3 weken en gebruik een hoesje die de achterkant beschermt een een hoesje die de hele iPad beschermt ( zonder magneet). |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Welk plastic?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn ipad al anderhalf jaar alleen met magneethoes vooraan . Die vliegt in mijn rugzak en ligt op een travertin tafel of houten tafel enfin een beetje overal . Er zijn krasjes maar toch geen gaten hoor .
|
|
|||
|
|||
Ik heb zelf geen idee hoe het krasje kwam of het gaatje bij mij. Ik heb hem niet laten vallen etc.
|
|
||||
|
||||
1) Koop een hoesje
2) Breng een screenprotector aan de display 3) Ga er zuinig mee om 4) Laat hem niet ergens rondslingeren Ik denk dat dit genoeg tips zijn 😉 |
|
|||
|
|||
Als ik hem niet gebruik zet ik hem soms op mijn bed en vaak op mijn nachtkastje. Anders zet ik hem op tafel. Kan het gevaarlijk zijn als ik hem op mijn bed zet?
|
|
|||
|
|||
Echt waar , dit kan toch niet serieus zijn ??????
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Succes |
|
|||
|
|||
Citaat:
Foto update Dat witte is het gaatje. Ik kon het nog een tijdje bewegen en nu komt er alleen wit spul eruit. Laatst gewijzigd door Jewel; 07-10-13 om 19:16. Reden: Foto update |
|
||||
|
||||
Het best wat je kan doen, is de iPad geheel te ontdoen van covers of beschermlagen, dat is voor de iPad het prettigst.
daarna moet je met twee of meerdere vingers voorzichtig wrijven over dat plekje met het gaatje, het best werkt als je, je vingers insmeerd met een creme, dat voorkomt pijnlijke wrijf plekken. als je goed heen en weer wrijft over het gaatje, zal er na een tijdje het witte spul uitkomen, dan is je ipad weer goed en tevreden. maar houd rekening dat de iPad hier snel aan went, en je steeds vaker en sneller over dat plekje moet wrijven om het witte spul er uit te krijgen ! het is niet eenvoudig om een iPad tevreden te houden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Jewel; 08-10-13 om 13:27. Reden: Typo |
|
|||
|
|||
Deze moet je hebben: Melkco Leather Front & Back Cover Zwart Apple iPad 2 / 3 / 4 - PDAshop.nl
Deze gebruik ik ook en vind ik echt ideaal. De iPad is perfect beschermd en ook veel handzamer. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij kwam er na dit gedaan te hebben na 4 maanden een ipad mini uit |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 oktober 2013 om 17:22 ---------- Weet je hier ook de oorzaak van? |
|
|||
|
|||
Door het ontdoen van alle beschermlagen en covers. Dan loop je een risico.
|
|
|||
|
|||
Ik heb met Apple gepraat en ze weten hier niks van.
Ze boden me aan om naar een Apple Store te gaan maar dat wil ik niet. Ik ga eerst het advies van Suzuki2002 opvolgen en mocht het bij het nieuwe jaar niet weg zijn ga ik naar de Apple Store. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad mini newbie - tips? | somebodey | iPad algemeen | 17 | 26-04-13 18:02 |
iPad 3 beginner tips | Appletini | iPad algemeen | 7 | 17-07-12 14:14 |
Sticker plakken op achterkant, kan dat iets beschadigen? | Coen1983 | iPhone algemeen | 7 | 24-03-10 10:18 |
Let Op! Opladen met 3rd party lader kan iPhone onherstelbaar beschadigen | hazu123 | iPhone algemeen | 4 | 19-01-08 20:28 |
|
|