ipod touch 1gen "ipod is geblokkeerd" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) beste, ik had nog een oude ipod touch 1gen in de kast liggen. ik was hem aan het opladen en opeens als hij aangaat staat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ipod touch 1gen "ipod is geblokkeerd"
beste,
ik had nog een oude ipod touch 1gen in de kast liggen. ik was hem aan het opladen en opeens als hij aangaat staat er "ipod is gebrokkeerd" met een heleboel minuten dat ik moet wachten (15-16 dagen ongeveer). Nu was mijn vraag of dit door hem te herstellen in dfu mode weg is en ik dus niet meer moet wachten? of gaat itunes hier een melding geven ERROR ? alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zou het gewoon proberen toch? Of je moet 2 weken willen wachten
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod stuk, "nieuwe" tweedehands iPad: hoe doe je dat? | paula_vg | iPad algemeen | 1 | 12-02-13 01:12 |
itunes "omdat reservekopie beschadigd of niet complitable is met ipod" | NoWayOut | iTunes | 12 | 29-10-12 10:21 |
"nieuwe" iPod touch echt nieuw? | ad9007i | iPhone algemeen | 4 | 03-07-12 13:51 |
machtigings "problemen" met iPhone 3GS & iPod touch | candlekiller | iTunes | 8 | 29-06-09 23:37 |
Tunes could not connect to the iPod "iPod touch" because an unknown error occured (0x | Funnyplay | Archief | 4 | 16-05-09 23:14 |
|
|