iPhone 4 Wifi heel erg slecht bereik. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb hier een iPhone 4. De wifi is echt heel erg zwak, ik moet voor de router gaan staan, dan vind die netwerk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 Wi-Fi heel erg slecht bereik.
Hallo,
ik heb hier een iPhone 4. De Wi-Fi is echt heel erg zwak, ik moet voor de router gaan staan, dan vind die netwerk maar kan niet verbinden, heb dat zwarte plaatje al vervangen, maar het hielp niet. Heeft iemand enig idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zoals ik nu denk dan denk ik dat het aan je router zelf ligt. Mis contact opnemen met je router abonnement.
|
||||
|
||||
Probeer je modem eerst eens een ander kanaal het Wi-Fi uit te laten zenden.
Modem en iPhone beiden eens resetten etc dat allemaal al gedaan? Laatst gewijzigd door ballegooier; 19-04-14 om 00:48. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 april 2014 om 09:08 ---------- Mis ook een idee ga naar een vriend of vriendin en probeer met dat Wi-Fi netwerk te verbinden dan weet je zeker of het en je router ligt of je iphone. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Door een schok kan de antenneconnector wel loskomen van de Wi-Fi/Bluetooth radiochip. En daar lijkt het in dit geval wel op want de radiochip werkt blijkbaar nog (als de TS dicht genoeg bij het Wi-Fi access point komt). |
|
|||
|
|||
Of hij mist dat kleine glinster dingetje van het zwarte plaatje
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Op het zwarte plaatje zit een los metaal elementje , dit is de daadwerkelijke verbinding tussen antenne en en het frame .
Als deze niet aanwezig is. , dan krijg je bovenstaand probleem Laatst gewijzigd door suzuki2002; 19-04-14 om 13:00. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
slecht Wi-Fi bereik met iphone 5 16gb | gray | iPhone algemeen | 0 | 15-08-13 20:41 |
Slecht bereik Wi-Fi | Maerschalck | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 13-03-13 16:51 |
heel slecht ontvangst en geen Wi-Fi | iphone1994 | Wi-Fi | 4 | 05-04-12 18:42 |
iPhone 3G: geen service, heel slecht bereik, radeloos | tommynr7 | Unlock | 9 | 01-07-11 20:26 |
Wi-Fi, slecht bereik? | RebelStar | Wi-Fi | 6 | 05-02-11 13:39 |
|
|