Scherm licht op uitzetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben hier nieuw op het forum. Ik heb gisteren mijn eerst iPhone gekocht! Namelijk de 5S! Ik heb hier echter een vraag over. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Scherm licht op uitzetten
Hallo,
Ik ben hier nieuw op het forum. Ik heb gisteren mijn eerst iPhone gekocht! Namelijk de 5S! Ik heb hier echter een vraag over. Als ik een bericht krijg licht mijn scherm op en krijg ik de tekst gelijk te zien. Nou wil ik dat ik de tekst wel te zien is niet maar dat het scherm niet oplicht. Kan dat? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Geef bij Meldingsstijl aan dat je ‘Geen’ meldingen wilt zien.6 Zet de schakelaars ‘Geluiden’ en ‘Op toegangsscherm’ uit. Zo kun je dat allemaal aanpassen
iPhone 7 32 GB zwart / Apple Watch 4 Nike+ Aluminium 44mn Laatst gewijzigd door niven10; 18-04-14 om 14:40. Reden: EDIT |
|
|||
|
|||
TS wil het bericht wel zien maar wil niet dat het scherm oplicht.
Deze combinatie is dus niet mogelijk. Je krijgt het bericht (inclusief oplichtend scherm) of je krijgt geen bericht te zien. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kan dat uberhaupt bij een telefoon? Lijkt me niet.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Scherm licht steeds weer kort op | paultjebolks | iPhone algemeen | 14 | 27-06-14 18:05 |
Scherm iPhone 4 licht op maar blijft zwart | lumikiller | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 12-02-13 19:46 |
Iphone 3GS valt uit scherm nog licht zichtbaar | Jordylwd | iPhone algemeen | 1 | 08-01-12 20:57 |
scherm, wel licht, geen zicht | EluSurion | iPhone algemeen | 0 | 09-03-10 13:09 |
|
|