iPhone valt PRECIES op één locatie uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb je dit al getest met een andere iphone? of iemand die je kent die is mee wil naar jou eiland?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
heb je dit al getest met een andere iphone? of iemand die je kent die is mee wil naar jou eiland?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Yup. Phone home
|
|
|||
|
|||
Volgens google maps zit je 8.9 KM van schiphol.
Volgens mij hebben ze daar redelijk wat radar en zend apparatuur. Dit kan e.e.a. verklaren |
|
|||
|
|||
maar ik woon nog dichterbij schiphol dus waarom dan daar?
en ik heb het geprobeerd en ja alle iphone's vallen uit. |
|
|||
|
|||
Bericht verwijderd. Niet van toepassing op dit probleem.
Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 24-04-14 om 19:46. Reden: Bericht verwijderd. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone valt uit na een tijd in stand-by | Loadout | iPhone algemeen | 4 | 17-02-13 12:32 |
Iphone 3gs valt uit een raadsel!!! | rachid_sealiti | iPhone algemeen | 0 | 17-01-11 19:46 |
Lederen Sena hoesje valt na amper een jaar uit elkaar | ivoss | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 16-03-10 13:25 |
iPhone valt voor een bepaalde tijd uit. Op wit scherm | magyco | Archief | 4 | 28-01-09 11:53 |
Het schermpje (ipod, safari, mxtube) valt telkens na een tijd vanzelf uit.. | orli | iPhone algemeen | 4 | 04-05-08 14:55 |
|
|