iPhone valt PRECIES op één locatie uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi iedereen, Ik heb een heel vreemd probleem. Mijn iPhone 4s valt uit perspectief op één locatie uit. Dan gaat hij uit en dan start ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone valt PRECIES op één locatie uit
Hoi iedereen,
Ik heb een heel vreemd probleem. Mijn iPhone 4s valt uit perspectief op één locatie uit. Dan gaat hij uit en dan start ik hem opnieuw op en dan kan ik even verder en valt hij weer uit. Maar het is precies op die locatie dat is heel vreemd en onduidelijk. Ik heb veel ervaring met m'n iPhone maar dit is wel heel vreemd! Alvast bedankt! Deiphone3gs |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Lekker duidelijk weer ??
Valt uit op precies de zelfde locatie , ? ( op de rotonde tweede afslag bij mc donalds) Mijn advies. Rij om , probleem opgelost |
|
||||
|
||||
Kan je ons vertellen op welke locatie dit is?
(zou grappig zijn als dat bij ons ook zou zijn ) |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Kijk het zit zo. Ik ga naar m'n eiland op de poel en daar valt hij uit en kan je hem aanzetten en even verder werken maar dan niet meer. Het is wel zeer storend want m'n klanten konden me niet meer bereiken en kan ik gewoon niet worden bereikt!
|
|
||||
|
||||
Waar is die locatie ?
Doe de test met verschillende iPhones hoe de andere toestellen erop reageren ... En plaats de uitslag van de test hier .... |
|
|||
|
|||
Het wordt steeds gekker. Jou eiland op de poel .
Wees aub even wat duidelijker hier kunnen wij niks mee, Is dat eiland speciaal neergezet voor een grote zendmast. ?? Ik zou me als eerste zorgen maken om je gezondheid , |
|
|||
|
|||
Het zit zo:
Ik ga naar mijn eiland op de poel (coördinaten zijn 52.256849, 4.741170 link google maps) Dan valt mijn telefoon uit en kan ik hem niet meer gebruiken kan hem aanzetten en dan misschien even 1 á 2 minuten gebruiken Ik ga naar huis (van eiland weg) en kan hem weer gebruiken Duidelijker? |
|
|||
|
|||
waarom mijn reactie is verwijdert geen idee
ik maak een grapje en daar onder zet ik de normale reactie waar gaat het naartoe als je geen grapje mag maken okeey dan nu mijn gedachten is daar een sterk magneties veld? dat kan een hoop verklaren |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maar er staat geen telefoonmast in de buurt op iets wat een machistisch veld kan veroorzaken. Vandaag is hij niet uitgevallen trouwens (raar).
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oh daar heb ik geen verstand van. maar er is in geen geval een radar in de buurt dus dat valt af.
|
|
|||
|
|||
Mijn idee is dat je iphone een storing heeft gehad op desbetreffende dag ,
En nu weer volkomen normaal werkt , Toeval dat het op jou eilend is gebeurd . |
|
|||
|
|||
Nee want het gebeurt iedere keer dat ik er ben (op vandaag na dan)
|
|
|||
|
|||
Vandaag paasdag is alles (bijna alles gesloten). Dus dat kan verklaren dan je iphone blijft werken. (Evenals op zondag).
Mysterieus wordt het wel http://www.niburu.nl/aalsmeer-28-nov...e-lichtbollen/ |
|
|||
|
|||
ja inderdaad het is héél vreemd
|
|
|||
|
|||
Het lijkt me dat je daar gewoon ontvangst moet hebben.
Heb je dat probleem met meerdere telefoons daar? Al uitgeprobeerd? Wat is je provider?
|
|||
|
|||
Ik heb daar maar net ontvangst
en ik heb het geprobeerd met een andere vandaag maar dat werkt niet op beide En m'n provider is kpn |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone valt uit na een tijd in stand-by | Loadout | iPhone algemeen | 4 | 17-02-13 12:32 |
Iphone 3gs valt uit een raadsel!!! | rachid_sealiti | iPhone algemeen | 0 | 17-01-11 19:46 |
Lederen Sena hoesje valt na amper een jaar uit elkaar | ivoss | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 16-03-10 13:25 |
iPhone valt voor een bepaalde tijd uit. Op wit scherm | magyco | Archief | 4 | 28-01-09 11:53 |
Het schermpje (ipod, safari, mxtube) valt telkens na een tijd vanzelf uit.. | orli | iPhone algemeen | 4 | 04-05-08 14:55 |
|
|