iPhone valt PRECIES op één locatie uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi iedereen, Ik heb een heel vreemd probleem. Mijn iPhone 4s valt uit perspectief op één locatie uit. Dan gaat hij uit en dan start ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone valt PRECIES op één locatie uit
Hoi iedereen,
Ik heb een heel vreemd probleem. Mijn iPhone 4s valt uit perspectief op één locatie uit. Dan gaat hij uit en dan start ik hem opnieuw op en dan kan ik even verder en valt hij weer uit. Maar het is precies op die locatie dat is heel vreemd en onduidelijk. Ik heb veel ervaring met m'n iPhone maar dit is wel heel vreemd! Alvast bedankt! Deiphone3gs |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Lekker duidelijk weer ??
Valt uit op precies de zelfde locatie , ? ( op de rotonde tweede afslag bij mc donalds) Mijn advies. Rij om , probleem opgelost |
|
||||
|
||||
Kan je ons vertellen op welke locatie dit is?
(zou grappig zijn als dat bij ons ook zou zijn ) |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Kijk het zit zo. Ik ga naar m'n eiland op de poel en daar valt hij uit en kan je hem aanzetten en even verder werken maar dan niet meer. Het is wel zeer storend want m'n klanten konden me niet meer bereiken en kan ik gewoon niet worden bereikt!
|
|
||||
|
||||
Waar is die locatie ?
Doe de test met verschillende iPhones hoe de andere toestellen erop reageren ... En plaats de uitslag van de test hier .... |
|
|||
|
|||
Het wordt steeds gekker. Jou eiland op de poel .
Wees aub even wat duidelijker hier kunnen wij niks mee, Is dat eiland speciaal neergezet voor een grote zendmast. ?? Ik zou me als eerste zorgen maken om je gezondheid , |
|
|||
|
|||
Het zit zo: