videobestand downloaden via safari discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb via wetransfer.com een videobestand ontvangen - als ik downloaden klik, dan opent dat bestand zich in safari, maar het staat niet op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
videobestand downloaden via safari
ik heb via wetransfer.com een videobestand ontvangen - als ik downloaden klik, dan opent dat bestand zich in safari, maar het staat niet op mijn ipad zelf - ik wil het echter op mijn ipad downloaden zodat ik het kan bekijken zonder Wi-Fi - kan iemand me zeggen hoe dat moet?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
en hoe gaat dat dan in zijn werk, zo'n jailbreak - ik ken niks van apple, maar ben wel heel goed thuis in een windowsomgeving - dit werkt blijkbaar helemaal anders en ik geraak er niet aan uit - ik heb het bestand al op mijn pc gezet, dan mijn ipad verbonden met mijn pc, ipad Wi-Fi geconnecteerd, itunes geinstalleerd op pc, ipad ge-ad op mijn pc - ik kan de ipad open doen via mijn pc, ik kan er foto's uitwisselen in de 2 richtingen, maar dat videobestand krijg ik er niet op, ook niet via itunes - kopieren naar ... lukt ook niet -
|
|
|||
|
|||
Met Safari op je mobile divice gaat dat niet lukken!
Installeer Mymedia op je iPad , open dat programma en type of kopieer de link van de videobestand in de daarvoor bestemd vakje en het bestand wordt naar je iPad gedownload zodat je deze video daarna offline kan bekijken . Laatst gewijzigd door faire4u; 27-04-14 om 23:58. Reden: Aanvulling tekst. |
|
|||
|
|||
Er staan idd zat apps om muziek en/of video's te downloaden in de App Store. Probeer er eens een uit, zou ik zeggen
|
|||
|
|||
aha, zo werkt dat dus, met apps - weer wat geleerd - ik zal er wel komen zeker, al zal het flink wennen zijn, die ipad - bedankt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari kan bestand niet downloaden | Nicole aan Schie | iPad algemeen | 2 | 06-04-12 10:05 |
Downloaden op safari | erik1098 | iPhone Apps | 1 | 09-02-10 20:23 |
Downloaden met Safari op de iPhone | Silencer001 | iPhone algemeen | 10 | 01-05-09 21:01 |
Safari kan bestand niet downloaden? | gino69 | iPhone algemeen | 1 | 11-02-08 11:48 |
bestanden downloaden met safari op iphone | roelleke1 | iPhone algemeen | 1 | 14-12-07 09:06 |
|
|