Is iCloud wel veilig om wachtwoorden op te slaan??? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand anders die op mijn ipad zit gewoon inloggen op safari met de opgeslagen wachtwoorden??? Dus is het niet echt veilig om de wachtwoorden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is iCloud wel veilig om wachtwoorden op te slaan???
Kan iemand anders die op mijn ipad zit gewoon inloggen op safari met de opgeslagen wachtwoorden???
Dus is het niet echt veilig om de wachtwoorden te slaan in iCloud ?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja, dat kan.
Het is niet veilig als je van plan bent om mensen die je niet vertrouwt toegang te geven tot je iPad. Zomaar inbreken bij iCloud is echter lastig en de toegangscode van je iPhone is vereist om de wachtwoorden te kunnen bekijken, dus wat dat betreft is het wel veilig. Je kunt natuurlijk altijd een wachtwoord manager gebruiken zoals 1Password of LastPass en de app daarvoor met de ingebouwde pincode-functie afschermen.
|
||||
|
||||
Inderdaad,
iCloud is erg veilig. Toch is er ooit één geval geval geweest waarbij er op de account ingebroken werd, en zo ook honderden (volgens mij $) dollars schuld werd gemaakt. Maar die had z'n wachtwoord ook laten slingeren (nooit aan te bevelen ) Maar iCloud staat bij mij wel bovenaan als het om veiligheid gaat. Alles zit achter een 128-bit AES encryptie. Dit is dé encryptie standaard die ook, onder andere, wordt gebruikt door banken en financiële instellingen.
|
|||
|
|||
Citaat:
Wellicht zit er TouchID in de nieuwe iPad en dan is de beveiliging van je iPad helemaal compleet. |
|
||||
|
||||
Zou wel leuk zijn als er op nieuwe iPad touchID zit,
Het is gewoon veilig mits je iedereen toegang geeft tot je iPad dan helpt er niet veel ook niet zo'n app denk.
|
||||
|
||||
Citaat:
(je zegt nu precies het tegenovergestelde)
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Foutje ik bedoel idd tenzij
|
Labels |
icloud, inloggen wachtwoorden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke app moet ik nemen voor mijn wachtwoorden op te slaan | Sjorsieboy | iPad Apps | 5 | 18-04-13 10:30 |
iPhone: Is het allemaal wel veilig? | Jens De Haes | Jailbreak | 8 | 16-03-09 18:55 |
|
|