Iphone 5s loopt snel leeg tijdens stby. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Iphone 5S loopt plotseling zeer snel leeg tijdens standby (25% in 2 uur 20 minuten). Heb alle fabrieks instellingen hersteld m.b.v. Itunes, ingesteld als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5s loopt snel leeg tijdens stby.
Mijn Iphone 5S loopt plotseling zeer snel leeg tijdens standby (25% in 2 uur 20 minuten). Heb alle fabrieks instellingen hersteld m.b.v. Itunes, ingesteld als nieuwe iphone en geen extra apps toegevoegd, lokatie meldingen uitgeschakeld, doch geen enkele verbetering!
Kan iemand mij adviseren hoe dit euvel te verhelpen? Mvrgrt, Henk |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verversen je apps in de achtergrond? Dat kan namelijk je batterij negatief beïnvloeden.
Dit kan je controlleren door naar Instellingen > Algemeen > Ververs apps op achtergrond te gaan. Je moet het dan uitschakelen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit ook gehad(wel een iphone5) maar ik heb terwijl de telefoon aan de lader hing de home en aan/uit knop ingedrukt, en ingedrukt blijven houden totdat je telefoon uit gaat en daarna weer aan. Dan je telefoon lekker op laten laden totdat 'ie 100% is en dan nog zo'n anderhalf uur er de lader laten liggen. Dit heeft bij mij geholpen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 batterij loopt snel leeg | JMilano | iPhone algemeen | 50 | 26-04-14 13:47 |
Standby en verbruik tijd hetzelfde op Iphone 4S batterij loopt snel leeg | sharonk77 | iPhone algemeen | 4 | 05-03-14 17:30 |
Batterij iPhone 4S loopt snel leeg | dgo2 | iPhone algemeen | 28 | 16-01-14 21:40 |
Batterij loopt snel leeg | 123eliascasillas123 | iPhone algemeen | 1 | 24-08-13 10:30 |
iPhone 4s wordt warm na update iOS6 en batterij loopt snel leeg | Duffa | iPhone algemeen | 14 | 22-02-13 21:37 |
|
|