iphone overhit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteravond is mijn iphone 4 in het toilet gevallen, hierna heb ik hem meteen in een bak met rijst gelegd en gelukkig deed mijn iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone overhit
Gisteravond is mijn iphone 4 in het toilet gevallen, hierna heb ik hem meteen in een bak met rijst gelegd en gelukkig deed mijn iphone het nog.
De volgende ochtend moest ik mijn toegangscode invoeren, waarna er niks gebeurde (iphone ontgrendelde niet). Ik heb mijn iphone vervolgens teruggezet naar de fabrieksinstellingen, hopen dat mijn iphone het ging doen. Nu staat er al zo'n 10 uur lang dat mijn iphone moet afkoelen voordat ik deze kan gebruiken, maar mijn iphone heeft een gewone temperatuur gehad. Heb m vaak gereset, aan en uit gezet, nog een keer naar de fabrieksinstellingen etc etc etc. Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
waarschijnlijk toch vochtschade vrees ik
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk te snel aangezet. Na het voorval toestel minstens 24! uur laten drogen. Minstens.
Aan en uitzetten is verkeerd. Je moet net proberen niets meer te doen. Ook niet stiekem gaan kijken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone overhit | ziggis | iPhone algemeen | 4 | 10-07-13 23:51 |
iPhone overhit en gaat niet meer aan | telefooniphone1991 | iPhone algemeen | 4 | 25-06-12 18:50 |
Flitser overhit (witte iphone4) | bangnl | iPhone algemeen | 0 | 07-07-11 12:01 |
Iphone of battery overhit | klikx | Archief | 1 | 10-07-09 11:01 |
|
|