Voice memo in Iphone kwijt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren een vrij lange voice memo gemaakt met de dictafoon in mijn Iphone. Deze was zeker 1,5u lang. Ik heb bij het opslaan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Voice memo in Iphone kwijt
Ik heb gisteren een vrij lange voice memo gemaakt met de dictafoon in mijn Iphone. Deze was zeker 1,5u lang. Ik heb bij het opslaan een naam toegekend aan deze memo. Vervolgens is er denk ik iets mis gegaan. De memo leek 'door te lopen' en toen ik deze weer stopte en op gereed drukte was deze slechts 4 minuten lang. Een heel deel van de memo is verdwenen. Ik heb al enkele recover-programma's geprobeerd, maar zie dan alleen de (te) korte memo.
Via Itunes (Iphone aangesloten op mijn pc) is de memo helemaal niet zichtbaar. Deze memo was erg belangrijk en ik zou deze graag terug vinden. Heeft iemand een suggestie? Eventueel via een back up? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
In mijn ervaring is Dictafoon op iOS 7 buggy en niet te vertrouwen. Doordat de app per se wilt dat jij een naam invoert, slaat-ie het bestand nog niet op. Als de opname dus stopt terwijl jij niet in de app bent, dan is het per direct verwijderd. Zo heb ik het begrepen door het verlies van meerdere opnames.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
locatie voice memo's | boudewijnpleij | iPhone algemeen | 0 | 23-02-12 17:42 |
Windows: Voice Memo synchroniseren in Itunes | Bisazza | iTunes | 8 | 18-10-10 19:25 |
Mis kompas en voice memo na 3G > 4 | ozboz | iPhone algemeen | 2 | 12-08-10 12:26 |
Voice Memo | Bisazza | Archief | 1 | 14-08-09 11:28 |
|
|