iPhone kopen zonder simkaart? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben van plan binnenkort een iPhone 5S te kopen, online. Is bij deze iPhone standaard een simkaart meegeleverd? En als ik de iPhone rechtstreeks ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone kopen zonder simkaart?
Ik ben van plan binnenkort een iPhone 5S te kopen, online. Is bij deze iPhone standaard een simkaart meegeleverd? En als ik de iPhone rechtstreeks uit de doos opstart in instel, heb ik daar voor een simkaart nodig?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij een iPhone wordt "standaard" geen SIM-kaart geleverd. Tenzij je de iPhone met een abonnement koopt bij een provider. Je hebt een geldige SIM-kaart nodig om het toestel te activeren
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En mocht je geen prepaid simkaart vinden in het juiste formaat dan kan je deze in veel belwinkels meestal wel op maat laten knippen. Gratis of tegen een kleine vergoeding.
|
|
|||
|
|||
Voor het knippen zou ik in ieder geval geen geld betalen. Weg gegooid geld
|
|
|||
|
|||
Hou er rekening mee dat je niet alle simkaarten kan laten knippen. Als het simkaartje oud is en een groot 'goud' oppervlak heeft, dat je het dan beter niet laat knippen. Want dan knip je in het 'goud'
Je hebt kans dat je simkaart het niet meer doet, of dat je bereik slecht is. Wat je kan doen is naar de provider winkel gaan of de klantenservice bellen. Zij sturen dan een nieuwe simkaart op. (verschilt per provider of het wat kost.) |
|
|||
|
|||
Bij mobile vikings kan je dit via het net bestellen
|
Labels |
aankoop, iphone 5s, sim, simkaart |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S activeren zonder simkaart | Naoual | iPhone algemeen | 7 | 24-02-13 22:27 |
iphone 4 zonder simkaart | edward123 | iPhone algemeen | 8 | 21-08-11 01:53 |
iPhone 1e gen.: Iphone Unlock zonder simkaart? | thomassi9 | Unlock | 25 | 21-02-11 19:52 |
Gebruik Iphone zonder simkaart | rayman11 | Odido (T-Mobile) | 1 | 30-01-10 17:28 |
iphone zonder simkaart? | jensen | iPhone algemeen | 15 | 07-10-09 17:19 |
|
|