Bellen mislukt >>> Automatisch terugbellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste i-Phone gebruikers, Misschien een hele domme vraag. Maar ik krijg regelmatig de melding "bellen mislukt" na dat een gesprek beëindigd is. Op zich niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bellen mislukt >>> Automatisch terugbellen
Beste i-Phone gebruikers,
Misschien een hele domme vraag. Maar ik krijg regelmatig de melding "bellen mislukt" na dat een gesprek beëindigd is. Op zich niet zo'n probleem maar... Zodra ik m'n telefoon ontgrendel belt hij automatisch terug. Ik vind dit erg vervelend aangezien ik helemaal niet terug wil bellen. Heeft iemand hier een oplossing voor of is dit een "i-Phone feature"? Alvast bedankt voor jullie reacties! Gr. Nickus |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Instellingen > Berichtencentrum > telefoon > op toegangscherm UIT
Dit zou helpen beweren sommigen. Ik heb zelf het probleem nog niet gehad |
|
|||
|
|||
Dankjewel... ik heb het geprobeerd en ben benieuwd!
|
Labels |
automatisch terugbellen, bellen mislukt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Luidspreker icoon automatisch aan tijdens bellen | jwknaap | iPhone algemeen | 6 | 29-08-13 00:26 |
automatisch bellen | grstar | iPhone algemeen | 11 | 14-04-13 11:01 |
Iphone 3G Kan niet bellen 'Gesprek Mislukt' | Izzy | iPhone algemeen | 84 | 11-08-11 18:36 |
Bluetooth start na bellen automatisch iPod. | dms | iPhone algemeen | 3 | 06-06-11 11:55 |
|
|