mail kpn discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal , Ik ben in het bezit van een iPhone 5 en T-Mobile als provider en heb thuis kpn als provider bij mijn iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mail kpn
hallo allemaal ,
Ik ben in het bezit van een iPhone 5 en T-Mobile als provider en heb thuis kpn als provider bij mijn iPhone werkt mail versturen en ontvangen goed zowel via wif als buitenshuis , mijn vriendin heeft een nieuwe iPhone 5s en heeft Vodafone als provider op haar iPhone en dus ook kpn als provider , bij haar telefoon werkt de mail thuis wel via Wi-Fi maar buitenshuis kan zei alleen ontvangen en niet versturen , ik heb dezelfde instellingen op haar Phone als bij mij . Wat kan er fout zijn met de instellingen , zijn hier mensen met dezelfde ervaring of met een hele goede oplossing , ik heb al van alles geprobeerd, ik weet mij geen raad . groetjes paul68 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij moet je om mails te kunnen versturen de server instellingen van Vodafone gebruiken, te vinden op hun website. Op je iPhone kan je bij instellingen - mail- en dan bij smpt daar de instellingen aanpassen
Zie deze uitleg: Apple iPhone 5 (iOS7) - De telefoon instellen voor e-mail -... Laatst gewijzigd door faire4u; 16-05-14 om 22:35. Reden: Link bijgevoegd. |
|
|||
|
|||
probleem opgelost , ben er mee naar Vodafone geweest , hebben mij daar de instellingen goed gezet , volgens medewerker zijn die moeilijk te vinden op internet .
|
|
|||
|
|||
Als je de instellingen nu hier zet, dan kan iedereen ze hier vinden
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
KPN Mail instellen op Iphone | Evilyne | KPN | 61 | 12-04-14 19:41 |
Uitgaande mail kpn | psytek | KPN | 2 | 09-11-10 22:21 |
visual voice mail uit schakelen ? KPN | arjane | KPN | 1 | 04-09-10 12:04 |
Iphone 3G, KPN SURF EN MAIL | SirYoshi | KPN | 4 | 28-06-09 12:15 |
KPN Surf&Mail | midon | KPN | 11 | 26-03-08 15:05 |
|
|