Geen service discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo sinds kort krijg ik steeds op onbepaalde tijdstippen geen service meer. Ik dacht dat het aan de sim lag, dus heb een nieuwe gekregen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen service
Hallo
sinds kort krijg ik steeds op onbepaalde tijdstippen geen service meer. Ik dacht dat het aan de sim lag, dus heb een nieuwe gekregen. Het probleem bleef echter. Dan heb ik de antenne laten vervangen in de hoop dat het probleem dan verholpen zou zijn, toch bleef het probleem zich stellen. Ondertussen heb ik al geprobeerd via een andere simkaart (en ander netwerk) en ook hier steeds weer hetzelfde probleem namelijk eerst altijd goede connectie en dan plots geen service meer. Hij zegt plots: schakel over op een ander netwerk wegens beperkte verbinding. Wat ik wel raar vind is dat hij connectie blijft maken met het 3G netwerk en soms de provider ook bij instellingen blijft staan.. Het is een iphone 4 16GB. Zou het moederbord kapot zijn of aan wat zou dit kunnen liggen? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je de antenne laten vervangen door een door Apple geautoriseerd bedrijf? Zo niet, raad ik het je wel aan. Die weten wel raad.
Werk ook even je profiel bij, aangezien daar staat dat je geen iPhone hebt. Dat is wel zo handig om up-to-date te houden. Laatst gewijzigd door dvischjager; 25-05-14 om 17:17. Reden: Aanvulling |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Reflow. Radiochip zal het euvel doen verhelpen .
Heb dit al meerdere malen uitgevoerd en allen met succes |
|
|||
|
|||
Citaat:
Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Een reflow kost ongeveer rond de 30 euro
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 5 geen service en geen service apple | Huppie | iPhone algemeen | 8 | 09-11-13 22:41 |
iPhone: No Service / Geen service 4.1 iphone 3GS | frankon | Jailbreak | 8 | 10-10-12 18:27 |
iPhone 4 geen geluid bij bellen en vaak 'geen service' en 'zoeken...' | DieterVL | iPhone algemeen | 4 | 09-05-12 12:37 |
iPhone: 3.1.2. restore, blackra1n, Cydia crasht, geen SSH en geen AFC2 service | nickster46 | Jailbreak | 13 | 29-11-10 11:29 |
t-mobile (geen service/no service) | ebbe | Odido (T-Mobile) | 17 | 19-12-07 14:36 |
|
|