Geen back-up kunnen maken via Itunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Geen icoontje van mijn Iphone in Itunes, kan dus ook geen back-up maken van mijn Iphone ! Kan de hele menubalk niet tevoorschijn toveren. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen back-up kunnen maken via Itunes
Geen icoontje van mijn Iphone in Itunes, kan dus ook geen back-up maken van mijn Iphone ! Kan de hele menubalk niet tevoorschijn toveren. Ik zou met de cursor naar boven moeten gaan in het scherm en dan zou die in beeld moeten verschijnen, wat dus niet gebeurt....
Wat nu ? (ben wel blond , haha ) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Met Ctrl+B kun je de menubalk in iTunes voor Windows aan/uit schakelen.
|
|||
|
|||
Dank je , maar krijg nog steeds geen icoontje of tekst 'Iphone'
Laatst gewijzigd door wouter1981; 02-06-14 om 09:51. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: van Vista naar Windows 7; itunes Back up vergeten te maken | maupert | iTunes | 0 | 30-11-11 16:53 |
geen nieuwe afspraken meer kunnen maken in agenda | freese | iPhone algemeen | 3 | 12-11-11 00:01 |
door i cloud geen nieuwe afspraken in agenda kunnen maken | Dilo | iCloud | 3 | 29-10-11 10:33 |
Wie helpt mij een back-up maken van mn Iphone zonder Itunes? | Gootje78 | iTunes | 4 | 15-08-10 11:04 |
Help! Geen account aan kunnen maken? | rachel87 | Archief | 1 | 03-10-08 12:25 |
|
|